וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי החשוד שפרץ למחשב מדונה: עדי לדרמן מ"כוכב נולד"

22.1.2015 / 14:06

הותר לפרסום כי לדרמן, בן 39 מתל אביב, חשוד בפריצה למחשב של הזמרת והדלפת האלבום שלה. מוקדם יותר הגיבה מדונה למעצרו: "אני אסירת תודה ל-FBI ולחוקרי משטרת ישראל"

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

עדי לדרמן, שהשתתף בתכנית הריאליטי "כוכב נולד", הוא החשוד בפריצה למחשב של הזמרת מדונה ושל אמנים בינלאומיים נוספים וסחר ביצירותיהם שטרם פורסמו - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. לדרמן בן ה-39 מתל אביב שוחרר היום למעצר בית לאחר שנעצר אתמול, בחשד שהדליף את אלבומה של מדונה, "Rebel Heart". לדרמן, שמיוצג על ידי עורכת הדין אפרת נחמני בר, חשוד בביצוע עבירות חדירה לחומר מחשב, עבירות קניין רוחני וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

לדרמן נעצר בתום חקירה סמויה בינלאומית שניהלה בחודשים האחרונים יחידת הסייבר הארצית בלהב 433, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ומודיעיניים מתקדמים. החקירה החלה לאחר שמשרד החקירות הבינלאומי "ויצמן-יער" קיבל את תלונה ממשרד ההפקות ומהיועץ האישי של מדונה, גיא עוזרי. חוקר המתמחה בעבירות מחשב נסע לניו יורק על מנת לבדוק את מחשבי הזמרת ואישר שאכן היתה חדירה ממחשב בישראל. בהמשך, לאור ממצאי החקירה, נוהלה החקירה תוך שיתוף פעולה עם ה-FBI, ועלה חשד למקרים נוספים של חדירה למחשבים של אמנים נוספים בחו"ל.

עדי לדרמן מובא להארכת מעצר, ביהמ"ש השלום ראשון. צילום מסך, אבי כהן
עדי לדרמן בעת הארכת מעצרו/אבי כהן, צילום מסך

מדונה: "כמו כל אזרח, יש לי את הזכות לפרטיות"

הבוקר התייחסה מדונה למעצרו של לדרמן לראשונה. "אני אסירת תודה ל-FBI, לחוקרי משטרת ישראל ולכל מי שעזר להביא למעצרו של ההאקר", כתבה בפוסט בעמוד הפייסבוק שלה. "הערכתי העמוקה נתונה למעריציי שסיפקו לנו את המידע החשוב הזה וממשיכים לעשות זאת בנוגע לכל הדלפה של המוזיקה שלי. כמו כל אזרח, יש לי את הזכות לפרטיות. החדירה הזאת לחיי - אמנותית, מקצועית ואישית, הותירה בי חוויה מטלטלת ומכאיבה, בדיוק כפי שקורה לכל האמנים שנפלו קורבן לסוג כזה של פשיעה".

האלבום החדש, שמדונה לא תכננה להשיק לפני אביב 2015, הודלף בחודש שעבר. בתגובה להדלפה, מדונה הוציאה שש גרסאות רשמיות של שירים למכירה ברשת. האלבום הרשמי המלא, שהופק על ידי אביצ'י, ייצא בשבוע הראשון של חודש מרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully