וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עורך דין פלילי מוכר אנס את אחותו של אחד מלקוחותיו

22.1.2015 / 9:31

עורך הדין, מהמובילים בתחומו במגזר הערבי, נעצר בחשד שאנס את הצעירה במשרדו בקלנסווה. מחקירה ראשונית עלה כי בין השניים היה רומן שנמשך זמן רב ולאחרונה הודיע עורך הדין לצעירה שהוא מתחתן עם אישה אחרת

שוטר עוצר גבר. ShutterStock
עורך הדין חשוד כי הזמין אותה לשוחח במשרדו שבקלנסווה ושם אנס אותה/ShutterStock

עורך דין פלילי מוכר במגזר הערבי נעצר הלילה (חמישי) בחשד שאנס שבמשרדו את אחותו של אחד מלקוחותיו. על פי החשד, עורך הדין אנס את הצעירה במשרדו שבקלנסווה ביום שישי האחרון. החשוד, שנעצר על ידי שוטרי מרחב שרון, מכחיש את הטענות נגדו. הוא יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

מחקירה ראשונית עולה כי עורך הדין, שנחשב לאחד המובילים בתחומו במגזר, ייצג בשנים האחרונות את אחיה של הקורבן לכאורה. בין עורך הדין לאחות התפתח רומן, שנמשך זמן רב. לאחרונה, הודיע עורך הדין לצעירה כי הוא נאלץ להפסיק את היחסים ביניהם וכי הוא מתארס למישהי אחרת. לטענתה, ביום שישי הוא הזמין אותה למשרדו כדי לשוחח איתה ושם אנס אותה.

עוד בוואלה! חדשות:
"פוקחים עיניים וסורקים את הנוסעים": קו 40 - הבוקר שאחרי
בניגוד לעמדת נתניהו: המוסד מזהיר את וושינגטון מסנקציות על איראן
ביטולים בצימרים בצפון: "המתיחות הרחיקה את התיירים"

אתמול שוחרר לביתו בעל המועדון מבאר שבע שנעצר בחשד לתקיפה מינית של אישה בשנות ה-30 לחייה בשטח המועדון. זאת, לאחר שסרטונים ממצלמות האבטחה במועדון שהגיעו לידי חוקרי תחנת באר שבע חשפו ככל הנראה תמונה מעט שונה מזו שתיארה האישה בתלונתה. בשל כך, ויתרו החוקרים על כוונתם לבקש מבית המשפט להורות על הארכה נוספת של מעצרו של החשוד, והוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully