וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש שנות מאסר על תנאי לשחקן הפועל חולון לשעבר ריצ'י דומאס

אחד האמריקאים הגדולים בתולדות הליגה הישראלית, שאמור היה להפוך לכוכב NBA גדול אך הסתבך עם סמים, נענש על שתי גניבות שביצע בספטמבר 2012

הכדורסלן האמריקאי ריצ'ארד דומאס במדי פילדלפיה. GettyImages
סיפורו ממשיך להיות עצוב. דומאס/GettyImages

ריצ'י דומאס, מגדולי הזרים ששיחקו בכדורסל הישראלי, קיבל הערב (שלישי) עונס מאסר על תנאי בן שלוש שנים. מי ששיחק בהפועל חולון ב-1990/91 ויכול היה להפוך לכוכב NBA ענק ראה את הקריירה שלו מתרסקת בשל התמכרות לסמים, שדירדרה אותו עד עבודה כמנקה רחובות.

ההסתבכות החדשה: גניבות. ב-11 בדצמבר הודה בשני מקרה גניבה שונים אותם ביצע בספטמבר, בשווי כולל של כ-800 דולר, והיום הגיע העונש. על פי מצלמות האבטחה, נראה דומאס גונב סיגריות, אלכוהול, אוכל, סרטי DVD ונעליים.

דומאס סייע לפיניקס להגיע לגמר ה-NBA ב-1993, עם ממוצעים של 15.8 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק, אך נזרק מהסאנס ב-1995 לאחר שכשל בבדיקת סמים.

"הוא שני מטר, תשעים קילו, יש לו ידיים ארוכות ורגליים ארוכות עוד יותר", נכתב על דומאס ב'בולטימור סאן' ב-1993. "הוא רץ כמו אנטילופה ומזנק כמו קנגרו. אם אלוהים רצה ליצור את הסמול פורוורד המושלם, הוא היה מתחיל עם הגוף של ריצ'י דומאס". דני איינג' התמוגג והוסיף באותה שנה: "יש כאלה שחקנים, שנכנסים לליגה עם כל כך הרבה כישרון שהם לא צריכים לחכות. שחקנים כמו מייקל ג'ורדן ולארי בירד לא היו צריכים לחכות. לריצ'י אולי אין את ההבנה של המשחק כמו שהיתה לחבר'ה האלה, אבל יש לו כישרון דומה".

אלא שכל הכישרון הזה, כך מסתבר, לא הספיק אל מות ההתמכרות.

"מגרש השדים": סיפור התרסקותו של ריצ'י דומאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully