וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טלי חירותי סובר, קצת חמלה וגם כבוד"

20.1.2015 / 13:49

"את עורכת מדור קריירה אבל לעולם לא תחווי את התחושה שהקריירה שלך נגמרת לך מול העיניים. תרדי ממגדל השן בו את חיה ותתחברי למצוקות", כתבה ח"כ רינה פרנקל על עיתונאית דה מרקר המסקרת את מאבק הסטודנטים במכללת אורט המלין מול המל"ג

טלי חרותי-סובר. TheMarker
טלי חרותי-סובר/TheMarker

"חרותי כשמה לא היא. היא לא מאמינה בחרות וחופש הביטוי. היא משרתת את בעלי האינטרסים במל"ג שלא רואים בעקרון חופש ונגישות להשכלה ערך. היא רוצה להפחיד חברי כנסת בישראל המייצגים את עמדתם", כך כותבת היום (שלישי) ח"כ רינה פרנקל מ"יש עתיד".

לטענת ח"כ פרנקל, שיחה שניהלה היום עם עיתונאית דה מרקר טלי חירותי סובר הייתה לא פחות מ"שיחת הפחדה", וכי שיחות מעין אלו "לא יסיטו אותי מדרכי". חירותי סובר עורכת את מדור ניהול וקריירה בעיתון, והיא מסקרת את מאבק הסטודנטים מול המל"ג בהקשר של כוונת המועצה לסגור את מכללת אורט הרמלין.

במכללה מוחים בימים אלו, בין היתר באמצעות קמפיין ברשת, על כך שעם תום הסמסטר, היא צפויה להיסגר בעקבות החלטה של המועצה להשכלה גבוהה תחת נימוקים של רמה אקדמית נמוכה, אי וודאות פיננסית ותלות רבה מדי ברשת "אורט ישראל".

"שיחה כזו כמו שקיימתי עם טלי חרותי מתקיימות רק במדינות חשוכות. כמי שהייתה בכירה בשירות התעסוקה בישראל וחברת כנסת חברתית בהווה אני מודיעה לך כי, שיחות הפחדה שלא נאמר איום מצידך לא יסיטו אותי מדרכי . אני לא משרתת בעלי הון אני משרתת את החברה בישראל, את מאות הסטודנטים שלומדים במכללה ורוצים רק עתיד טוב יותר. טלי תרדי ממגדל השן בו את חיה ותתחברי למצוקות. כן טלי, אנשים גם מאבדים את מקום עבודתם. אני יודעת איך נראים פניהם של אנשי סגל ועובדים מנהלה שמקום עבודתם נסגר. את עורכת מדור קריירה אבל שלעולם לא תחווי את התחושה שהקריירה שלך נגמרת לך מול העיניים. קצת חמלה וגם כבוד. חבל שאת משרתת רק אינטרסים צרים. אני מתכוונת לפנות למועצת העיתונות ולעורך שלך כבר היום. בתקווה שכאלו שיחות לא יחזרו על עצמן במדינת ישראל", כתבה חברת הכנסת בעמוד הפייסבוק שלה.

מדה מרקר נמסר בתגובה: "העיתונאית התקשרה היום לח"כית רינה פרנקל מיש עתיד כדי לקבל את תגובתה בנושא סגירת אורט הרמלין, לאחר שזו הופיעה היום במודעת תמיכה במכללה. אותה פניה נעשתה לחברי כנסת אחרים, דוגמת מרב מיכאלי, בועז טופורוסבקי והשר יעקב פרי. כולם מסרו תגובות ענייניות. חברת הכנסת פרנקל ציינה כי היא תומכת במאבק המכללה, אך ביססה עמדתה על בדיקה שטחית שכללה שיחות עם הנהלת המכללה והסטודנטים, והודתה כי לא בדקה כלל עם המל"ג את הצד השני של הטענות. בתגובה לפניית העיתון, בחרה ח"כ פרנקל להעלות סטטוס בפייסבוק נגד העיתונאית, הכולל האשמה חסרת יסוד ב"איומים והפחדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully