וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הכדורגלן הגדול בהיסטוריה של פורטוגל

הפנומן של ריאל מדריד נבחר באירוע לציון 100 שנה להקמת ההתאחדות המקומית והקדים את אוזביו ופיגו. מוריניו נבחר למאמן הגדול בכל הזמנים: "זה מאוד מספק, מרגיש שתרמתי לכדורגל שלנו"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג שער. AP
עוד פרס אישי. רונאלדו/AP

כריסטיאנו רונאלדו נבחר אמש (רביעי) לכדורגלן הפורטוגלי הטוב בכל הזמנים, בערב גאלה של ההתאחדות לכדורגל המקומית לרגל 100 שנים להיווסדה. לחלוץ המצוין של ריאל מדריד זהו כמובן תואר אישי שני אחרי שהוא זכה בכדור הזהב ביום שני.

באירוע נכחו בין היתר נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, ונשיא אופ"א, מישל פלאטיני. רונאלדו לא היה יכול להשתתף בגלל שהוא היה עסוק בהכנות למשחק הגביע נגד אתלטיקו מדריד הערב (21:00, ספורט1 וספורט1 HD). מי שקיבל את הפרס בשמו היה סוכנו ז'ורז'ה מנדש.

רונאלדו בן ה-29 הוצב כמועמד לצד שני כדורגלניים אגדיים אחרים: אוזביו המנוח ולואיס פיגו. הוא גרף את מירב קולות האוהדים, תוך שהוא מקדים את הפנתר השחור. פיגו הגיע למקום השלישי. למרות זאת, אוהדי הכדורגל הפורטוגלי בחרו דווקא בנבחרת של מונדיאל 1966 לנבחרת המאה ולא בנבחרת כלשהי בה שיחק רונאלדו.

ז'וזה מוריניו נבחר למאמן הפורטוגלי הגדול בכל הזמנים. הוא אמר: "זה מאוד מספק. לא רק משום שכבר השגתי הרבה בקריירה שלי, אלא גם בגלל שאני מרגיש שתרמתי לכדורגל הפורטוגלי. הזכייה עם פורטו בליגת האלופות ב-2004 הייתה רגע מיוחד כי בגמר שיחקו בקבוצה תשעה פורטוגלים. זה היה רגע חשוב לקריירה שלי ולכדורגל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully