וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטחו האישי של אריאל שרון נעצר בחשד לשוד בנק

12.1.2015 / 20:25

לאחר מעצרו ניסה החשוד לשים קץ לחייו בתחנת המשטרה. בית המשפט התחשב בעברו המבצעי ושחרר אותו ל-5 ימי מעצר בית. בעבר אבטח גם את אהוד ברק בעת שהיה ראש ממשלה

צילום מסך

מאבטחו האישי לשעבר של ראש הממשלה המנוח אריאל שרון נעצר בסוף השבוע האחרון לאחר שניסה על פי החשד לשדוד סניף בנק בכפר סבא. שוטר שהיה בסניף במקרה ואזרחים נוספים שהיו במקום ניהלו מרדף אחר החשוד, תושב השרון, והצליחו ללכוד אותו בתום מאבק. מיד לאחר מעצרו ניסה החשוד לשים קץ לחייו. בית המשפט התחשב ברקורד המבצעי העשיר שלו ושלח אותו למעצר בית של חמישה ימים.

חבריו מהיחידה לאבטחת אישים בשב"כ החלה ביומיים האחרונים להתארגן כדי לגייס תרומות עבור הגנת חברם, כשהתברר להם שניסה לשדוד את סניף הבנק לאחר שנקלע לחובות כבדים. לדברי חבריו, הוא נחשב לאחד המאבטחים הטובים ביחידה עד פרישתו לפני כחמש שנים. הוא אבטח את אהוד ברק בעת שהיה ראש ממשלה ולאחריו היה גם מאבטחו האישי של שרון. תפקידו האחרון בשב"כ היה מפקד יחידת האבטחה בחווה של שרון והיה איש האבטחה הצמוד שלו, עד פרישתו לפני כחמש שנים.

עוד בנושא משפט ופלילים:
ביניש נגד המשטרה: "מעצרים רבים בישראל הם מיותרים"
אישום: אנס את שכנתו, ניסר גופתה ונתן לכלבתו לאכול
פרשת השחיתות: מעצר ראש עיריית עפולה הוארך ב-3 ימים

אריאל שרון. GettyImages
אבטח אותו גם בחווה. אריאל שרון/GettyImages

"הוא היה דמות דומיננטית ביחידה. מאבטח מוביל. הסתבך בחובות ועשה שטות", אמר אחד מחבריו של החשוד ליחידת המאבטחים. "אנחנו מנסים לסייע בגיוס כספים כדי לחלץ אותו מהחובות. האיש הוא בסך הכול מלח הארץ שהסתבך כלכלית".
לאחר פרישתו מהשירות למד משפטים והוסמך כעו"ד. במקביל, הקים עבור אשתו גן ילדים. על פי עדותו במשטרה, חלק מעסקיו נקלעו לקשיים והוא הסתבך בחובות.

ביום שישי האחרון הוא הגיע לסניף של בנק דיסקונט ברחוב ויצמן בכפר סבא כשאינו חמוש. על פי החשד, כשהכספרית פתחה את המגירה שבה מאוחסנים המזומנים, הוא התנפל עליה, הצליח לאחוז בכמה עשרות שטרות וניסה להימלט. כששוטר ואזרחים שהיו בסניף דלקו אחריו, הוא שמט את ערימת השטרות והחל להימלט רגלית. לאחר שהוא נתפס, הוא הובא לתחנת המשטרה בעיר וביקש להיכנס לשירותים כדי להטיל את מימיו.

לאחר שהשוטרים שיחררו את האזיקים מידיו הוא ניפץ את אחד החלונות בשירותים וניסה לחתוך את ורידי ידיו עם שבר זכוכית. הוא פונה במצב קל לבית החולים מאיר בכפר סבא. למחרת הובא לבית משפט השלום בעיר, ולאחר שהודה במעשים החליט בית המשפט להתחשב בעברו הנקי ולשחררו למעצר בית.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully