וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמה דרומית: מלון ראשון נפתח בירוחם

המועצה המקומית ששוכנת בנגב מתחדשת במלון ראשון - "אירוס המדבר", שנפתח בהשקעה של 20 מיליוני שקלים ויציע 47 סוויטות מעוצבות, מחיר של 650 שקלים לזוג ללילה וארוחת בוקר ואפילו אינטרנט חינם. עוד סיבה להגיע לירוחם, ולא רק עבור המכתש הגדול

מלון אירוס המדבר ירוחם. צילום: אסף פינצ'וק,
לבוא לכאן ולא רק בזכות המכתש. מלון אירוס המדבר בירוחם/צילום: אסף פינצ'וק

לא מעט מטיילים מגיעים לירוחם, או לפחות עוברים דרכה, כשהם נוסעים למכתש הגדול בנגב. עכשיו תהיה להם סיבה נוספת לבוא לישוב הדרומי, ואולי גם להישאר בו - מלון "אירוס המדבר" - המלון הראשון במועצה המקומית שנפתח לציבור בהשקעה של 20 מיליון שקלים.


עוד על המלונות בארץ בוואלה! תיירות:
מי מספר 1? נבחר המלון הטוב בישראל
איזה מלון ישראלי נבחר בין 5 הטובים במזה"ת?
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
דו"ח: ישראל במקום ה-4 ביוקר מחירי המלונות בעולם


במלון, שנבנה בשנתיים האחרונות, ישנן 47 סוויטות מעוצבות הכוללות סלון, חדר שינה, חדר אמבט מרווח, ומרפסות פרטיות הצמודות לכל סוויטה. עוד במלון מסעדה ובר, מדשאות רחבות ידיים, חדר כנסים, טרקלין, ובקרוב גם חדרי ספא ובריכת שחייה.

"אירוס המדבר" הוא גם המלון החברתי הראשון בישראל, שכן למעלה מ-50% מרווחי המלון יועברו ישירות לטובת חינוך ילדי ירוחם. על עיצוב המתחם והחדרים הופקדו המעצבים יאיר ונעמי פארן, שעיצבו מלונות ברחבי העולם. עיצוב החדרים מאופיין בצבעוניות רגועה לצד השקעה בפרטים, כגון שטיחי איכות, שנארגו בעבודת יד ויובאו במיוחד מאזרבייג'ן. כל הסוויטות מאובזרות במסכי LCD, מיני בר, כספת, עמדת קפה ותה, מייבש שיער ומוצרי טיפוח איכותיים.

אז כמה יעלה התענוג?
לילה באמצע השבוע יעלה 650 שקלים לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר. בסוף השבוע, אם תזמינו שני לילות תשלמו 800שקלים ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר, בהזמנת לילה אחד - 950 שקלים.

עוד במלון: אולם כנסים, אפשרות לשכור אופניים, לובי בר עם משקאות ותפריט חלבי, מסעדה, טרקלין עסקים, אינטרנט אלחוטי בכל אזורי המלון. לקראת סוף פברואר-מרץ תיפתח בריכה חיצונית ומתחם ספא עם חדרי טיפולים, חדר כושר ומועדון ילדים.

המכתש הגדול. צילום: Cumulus, ויקיפדיה, Creative Commons
ה-אטרקציה של ירוחם. המכתש הגדול/Creative Commons, צילום: Cumulus, ויקיפדיה

חלק מרווחי המלון יועברו לחינוך ילדי ירוחם

מנהלי המלון: "להוציא עובד אחד, כל עובדי המלון הם תושבי ירוחם"

לדברי בעלי המלון, האירוח בו מתאים לאורחים המחפשים נופש איכותי וליהנות מהתיירות המדברית, כגון המכתש הגדול, אגם ירוחם, שבילי הטיולים העוברים בנופי מדבר מרהיבים ועוד. האירוח מתאים גם לקהל הדתי-מסורתי ולמשפחות המעוניינות לחגוג אירועים משפחתיים, כגון שבת חתן. כמו כן, המלון מיועד לאנשי מקצוע המגיעים לצרכי עבודה במפעלי ירוחם, לחברות המעוניינות לשלוח את מנהליהן לנופש במקום שבו יקבלו יחס אישי ואינטימי לצד תרומה לקהילה, ולעריכת כנסים מקצועיים.

"אירוס המדבר", שקרוי על-שם הפרח אירוס ירוחם, שגדל באזור זה של הנגב, פועל בבעלות הקרן לפיתוח ירוחם והאחים 'ג'ימי וסם פינטו ואת ההפעלה והניהול של המלון מבצעת חברת טארה - חברת הניהול של קלמן הובר ואלי גונן.

לדברי אלי גונן: "מלון אירוס המדבר הוא התגשמות חלומה של ירוחם. המלון יהווה תנופה אדירה ליישוב ויעניק מקומות עבודה לתושבי ירוחם. להוציא עובד אחד, כל עובדי המלון הם תושבי ירוחם. אני גאה בכך שחלק ניכר מרווחי המלון, אם לא כולם, יועברו לחינוך ילדי ירוחם. היעד החשוב ביותר שלנו הוא הגשמת האידיאולוגיה, שעיקרה פיתוח הישוב. המטרה הרחבה יותר, היא להיכנס לתודעה הישראלית, כך שהורים שיגיעו לבקר את הילדים החיילים שלהם בעיר הבה"דים - יגיעו להתארח במלון, שחובבי ספורט אקסטרים יבחרו לשלב אירוח במלון בחופשה שלהם, או שכל מי שרוצה להירגע עם ספר על הדשא יחליט לעשות את זה במלון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully