וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקינגהאם: "הנסיך לא היה מעורב ביחסי מין עם קטינה"

4.1.2015 / 20:38

בית המלוכה הבריטי הגיב בחריפות לאישומים נגד הדוכס מיורק, בנה של המלכה אליזבת, וחשף את שמה של המתלוננת, בבית המשפט בפלורידה. על פי החשד, אנדרו השתתף ב"אורגיות עם כמה קטינות" במשך כשלוש שנים

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

ארמון בקינגהאם פרסם היום (ראשון) הודעה רשמית נוספת בנוגע למעורבותו לכאורה של הנסיך אנדרו, בנה של המלכה אליזבת, בפרשת ניצול קטינות ושידולן לזנות בשנים 1999-2002. "אנו מכחישים בתוקף כי הוד מעלתו הדוכס מיורק היה מעורב במגע מיני או ביחסים עם וירג'יניה רוברטס", נמסר.

מדובר באזכור הראשון של שמה של האישה שהגישה את התלונה לבית המשפט בפלורידה, ארצות הברית, וביקשה להישאר אנונימית. עוד נמסר מבית המלוכה הבריטי לכלי התקשורת בממלכה: "האישומים משוללי כל בסיס". זאת, לאחר שעיתונים רבים פרסמו אתמול תמונות ישנות של הנסיך, כשהוא אוחז בנערה בת 17.

גיל ההסכמה החוקית בבריטניה עומד על 16, אולם במרבית מדינות ארצות הברית הוא 18. כמו כן, מי שמגיש תלונה בנוגע לאונס או לתקיפה מינית זכאי במסגרת החוק הבריטי לאנונימיות, אלא אם הם בוחרים לוותר עליה. במסמכי בית המשפט, מוזכרת המתלוננת כ"ג'יין דו מספר שלוש".

עוד בוואלה! חדשות:
מלחמת האזרחים בתימן: לפחות 7,000 הרוגים ב-2014
אנס סדרתי יעבור בעוד שבוע המתת חסד בבלגיה
שבוי דאעש שוב "מדווח": העסקים במוסול נמשכים כרגיל

הנסיך הבריטי אנדרו, בנה של המלכה אליזבת, 2012. AP
הנסיך אנדרו/AP

ביום שישי, הגיבו בבקינגהאם לחשדות, לפיהן המתלוננת, שהייתה כאמור קטינה בזמנו, אולצה לקיים יחסי מין עם הנסיך אנדרו ועם גברים נוספים, בהם הבנקאי המיליארדר ג'פרי אפשטיין והפרופסור למשפטים מאוניברסיטת הרווארד אלן דרשוביץ. "כל טענה בנוגע למעשים בלתי-הולמים אינה נכונה", נמסר.

על פי התביעה, המעשים בוצעו בלונדון, בניו יורק ובאי בבעלותו של אפשטיין בקריביים, במסגרת "אורגיה עם כמה קטינות נוספות". אפשטיין הורשע בעבר בקיום יחסי מין עם קטינות. פרופ' דרשוביץ הגיב לחשדות, וטען כי על הנסיך להבהיר את חפותו. "אם הנסיך אנדרו חף מפשע, כמוני, ואני מניח שהוא אכן כזה, עליו להשיב מלחמה, באותה הדרך שבה אני עושה זאת", אמר.

דרשוביץ הוסיף: "האישומים נגדי מומצאים לגמרי, הם שגויים לחלוטין". לדבריו, "אני לא מכיר את האישה הזאת. מעולם לא קיימתי אתה יחסי מין, או אם קטינה אחרת, או עם כל אישה הקשורה לג'פרי אפשטיין. לא הייתי במקומות האלה בזמנים שהיא טוענת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully