וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: תם הסכסוך בין איה כורם ליניב דוידסון; כורם בתגובה ראשונה: "קשה לי לעכל שאני ממש חופשיה"

4.1.2015 / 18:08

אחרי שנות סכסוכים מתוקשרים ודיונים משפטיים בין כורם לבין יניב דוידסון, בשל חוזה שכבל אותה לחברת התקליטים "עננה'" למשך 18 שנה, היום (ראשון) הגיעו לסיומו הליך הגישור בין השניים. איה כורם מגיבה לראשונה לוואלה! תרבות

נושא איה כורם. רוני כנעני,
איה כורם/רוני כנעני

לאחר שנים של מאבק משפטי בין איה כורם ליניב דוידסון ו"עננה" בית המשפט העליון הוציא היום פסק דין בו הוא מאשר את ההסכמות אליהן הגיעו הצדדים, ובכך תם הסכסוך הארוך והמר ביניהם.

איה כורם בתגובה ראשונה לוואלה! תרבות: "למעשה הוחלט שעננה ישחררו אותי בתום 9 שנים של חוזה, החוזה המקורי שלי היה ל-18 שנה. עננה נשארים הבעלים של כל האלבומים שיצאו ב-9 השנים האחרונות, ומהיום והלאה אני אדם חופשי לגמרי. המשמעות האמיתית היא שכל מה שאני יוצרת מהיום ואילך יהיה בבעלותי ובשליטתי המלאה מבחינה אמנותית ומסחרית. המתנה הכי גדולה שקיבלתי כאן זה היכולת ליהנות מהפירות הבאים של היצירות שלי. מי שמכיר קצת את התעשייה הזאת יודע שהשירים שאני כותבת זה לא רק הילדים שלי והחברים שלי, אלא זה גם הפנסיה שלי והירושה שאעניק יום אחד לילדיי".

"ביקשתי לראשונה להשתחרר ביולי 2009, הייתי מוכנה לשלם מחירים מאוד גבוהים בשביל להשתחרר מהחוזה, כי בסך הכל זה מסמך שחתמתי עליו. אבל עד היום בשעה חמש ו-5 דקות האופציה הזאת לא היתה קיימת. זה כל כך גדול וכל כך מטורף שאני אפילו לא מסוגלת לעכל את מלוא המשמעות של זה. אני לא מאמינה שהמאבק הזה מאחורי, קשה לי לעכל את העובדה שאני באמת חופשיה עכשיו, אבל יותר מהכל – וואו, כמה מוזיקה אני עומדת לעשות עכשיו".

ביולי 2009 יצאה כורם למאבק משפטי נגד חברת התקליטים "עננה" במטרה להשתחרר מחוזה דרקוני של 18 שנה עליו הייתה חתומה החל מ-2005. בשנת 2013 דחה בית המשפט המחוזי את תביעת כורם. בדיון שהתקיים באוקטובר 2014 פסק בית המשפט העליון לפנות לבוררות ולהגיע לניתוק מערכת היחסים עם חברת התקליטים תוך 90 יום. כורם קידמה בכנסת ישראל הצעת חוק שתגביל חוזים של אמנים במוזיקה לפרק זמן מוגבל, שעברה בקריאה ראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully