וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שמורידה את יוקר המחייה

19.1.2015 / 11:46

תקופת הבחינות תיכף מתחילה, מה שיכול לפגוע בהכנסה השוטפת של הסטודנטים בישראל. החל מהיום - מועדון ההטבות של istudent בשיתוף וואלה! מובייל מאפשר לחסוך בהוצאות גם על גלישה בסלולר

חבורה של סטודנטים. ShutterStock
310,000 סטודנטים חיים בישראל, לא תתנו להם הנחה?/ShutterStock

ינואר הוא לא רק התחלה של שנה חדשה אלא מסמל גם את תחילתה של תקופת המבחנים הראשונה של הסטודנטים, בואכה חופשת הסמסטר. זה אומר שבתקופה הקרובה ברחבי הארץ סטודנטים יצטרכו להשקיע יותר זמן בלימודים ופחות בתחומי עניין אחרים כמו קניות או עבודה. או במילים אחרות, בינואר צעירים רבים ברחבי הארץ יצברו ידע, אבל יפסידו כסף…

מי שבאה לעזור בדיוק במצב הזה היא אפליקציית istudent, מועדון צרכנות דיגיטלי המעניק הטבות לסטודנטים בלמעלה מ-35 רשתות בפריסה ארצית ועשרות עסקים מקומיים. האפליקציה הושקה לפני כחודשיים, והספיקה אף לשהות במקום הראשון בחנויות האפליקציות בישראל - . אך בניגוד לאפליקציות להיט שבאות ונעלמות מחנויות האפליקציה, נראה כי istudent הצליחה לצבור קהל משתשמים חוזר והיום מדווחים מ-istudent כי היא עומדת על למעלה מ-85,000 סטודנטים רשומים (למעלה מרבע מכלל הסטודנטים בישראל) שמימשו מעל 150,000 הטבות וחסכו לחברי המועדון יותר מ-7מיליון ש"ח.

אם עד עתה התמקדה האפליקציה ברשתות מזון, כרטיסים להופעות, הלבשה ובילויים. כעת זוכים הסטודנטים להטבה גם בתחום הסלולר. istudent ניהלה מו"מ עם מספר חברות סלולר, במטרה להעניק לחברי המועדון הטבה בתחום זה, ובחרה בוואלה מובייל כשותפה לספק שירותי סלולר זולים לחברי המועדון. החל מהיום חברי istudent שיפתחו חשבון/יתניידו לוואלה מובייל - יהנו ממסלול unlimited של 35ש"ח לחודש למהירות 4GB, פלוס 70 ש"ח מתנה לרכישת קורסים אקדמיים באתר הלימודים המוביל - וואלה! סקול.

כמה זה עולה לנו?

סטודנטית לומדת בבית קפה. ShutterStock
לא בטוח אם לומדת למבחן או מעדכנת סטטוס בפייסבוק/ShutterStock

מסקר בנושא הרגלי צריכה שערכו ב-istudent וכלל למעלה 16,300 סטודנטים מרחבי הארץ, מתקבלת חלוקת התקציב החודשי של הסטודנט הישראלי הממוצע, אשר מוציא:
* 266 ש"ח בחודש על הנעלה והלבשה.
* 578 ש"ח בחודש על בתי קפה ומזון מהיר.
* 232 ש"ח חודש על ברים.

אל אלו יש לצרף הוצאות חודשיות על שכר דירה, תחבורה, שכר לימוד ועוד. בשורה התחתונה: היקף ההוצאות השנתי של סטודנטים בישראל הוא 10-11 מיליארד ש"ח בשנה. כמו כן עולה מהסקר שמלבד סיוע בהוצאות כמו שכ"ד ותחבורה, הסטודנטים נעזרים בהוריהם גם לצורך הוצאות שוטפות, והאחרונים מממנים לפחות 10% מההוצאות השוטפות של ילדיהם.

"לשמחתנו הרבה הצטרפו אלינו כבר למעלה מ-85,000 סטודנטים שחסכו יחד יותר מ-7 מיליון שקלים", אומר משה רדמן, מבעלי istudent, "בימים אלו אנו מגייסים עסקים מתחומים נוספים, כאשר השאיפה היא ברורה - להגיע לכל תחומי החיים של הסטודנטים ולהוזיל את יוקר המחיה לאוכלוסייה זו".

אפליקציית istudent זמינה להורדה בחינם:
להורדה מהאפ-סטור
להורדה מגוגל פליי

  • עוד באותו נושא:
  • istudent

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully