וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: אנדי מארי חתם על חוזה הלבשה של 15 מיליון ליש"ט לארבע שנים

הבריטי עזב את אדידס אחרי חמש שנים ויתחיל ללבוש את בגדי החברה האמריקאית תמורת סכום עתק. וגם: כמה מרוויחים רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' מחברות ההלבשה?

אנדי מארי טניסאי בריטי. מתוך הטוויטר, אתר רשמי
מארי עם הבגדים החדשים/אתר רשמי, מתוך הטוויטר

אנדי מארי סיים את השותפות הארוכה שלו עם ענקית ההלבשה "אדידס" וחתם על חוזה עם החברה האמריקאית "אנדר ארמור" לארבע שנים. לפי הדיווחים, העסקה הזו תהיה שווה למארי 15 מיליון ליש"ט לארבע השנים, ותכלול את הבגדים, הנעליים ומוצרים נלווים, בנוסף לשיתופו בקמפיינים פרסומיים של החברה.

"אני גאה ונרגש להצטרף לקבוצת אנדר ארמור ומקווה לעזור להם להפיץ את הבשורה שלהם לעולם", אמר הטניסאי הבריטי, "הם מחוייבים ליצירת תלבושות, נעליים ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר עם דגש על אימונים וביגוד למשחקים". מארי, שהחל את הקריירה שלו כשהוא לובש את בגדי פרד פרי, עבר לאדידס בעסקה שהכניסה לו 15 מיליון ליש"ט לחמש שנים ועכשיו הוא עובר לחברה האמריקאית.

את חברת אנדר ארמור מייצגים בין היתר שחקן ה-NFL טום בריידי, גולשת הסקי לינדסי וון וטוטנהאם. אגב, מארי ימשיך לנעול את נעלי אדידס עד שאנדר ארמור ייצרו עבורו נעליים תואמות, מה שצפוי לקרות בחצי השנה הקרובה. אגב, חוזי אימוץ של טניסאים עם חברות ליבוש, רוג'ר פדרר חתום על חוזה לעשר שנים עם נייק תמורת 140 מיליון דולר "בלבד" ונובאק דג'וקוביץ' מרוויח שמונה מיליון יורו לשנה מיוניקלו.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully