וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחרם: "אקסודוס: אלים ומלכים" לא יוקרן באיחוד האמירויות הערביות

28.12.2014 / 17:15

אחרי מרוקו ומצרים, גם איחוד האמירויות הערביות החליטה שלא להקרין את סרטו החדש של רידלי סקוט. "גילינו שיש בסרט טעויות רבות הנוגעות לדתות שונות", נמסר ממועצת התקשורת במדינה

יח"צ - חד פעמי

"אקסודוס: אלים ומלכים" לא יוקרן באיחוד האמירויות הערביות לאחר שנפסל ע"י צנזורים במדינה. "גילינו שיש בסרט טעויות רבות - לא רק בנוגע לאיסלם אלא גם בנוגע לדתות נוספות", אמר נציג מועצת המדיה הלאומית.

ביום שישי, כאמור, נודע כי ממשלת מרוקו הורתה למפעילי בתי הקולנוע במדינה שלא להקרין את הסרט המתאר את יציאת בני ישראל ממצרים. "התקשרו אליי ואיימו בסגירת בית הקולנוע אם אקרין את הסרט", סיפר בעל בית קולנוע במרוקו. פעולת פקידי הממשלה מגיעה למרות שהסרט אושר על ידי המרכז הממלכתי לקולנוע במרוקו.

בתוך כך, גם מצרים אסרה את הקרנת הסרט. ראש מועצת הצנזורה המצרית טען כי החלטה זו מגיעה על רקע "אי דיוקים" בסרט. אי הדיוקים הינם הטענה כי בני ישראל בנו את הפירמידות וכי רעידת אדמה היא זו שגרמה לקריעת ים סוף ולא נס.

"אקסודוס: אלים ומלכים", בכיכובו של כריסטיאן בייל, מגולל את סיפור יציאת מצרים. עלות הפקת הסרט מוערכת בכ-140 מיליון דולר. בסוף השבוע הראשון ליציאת הסרט לאקרנים הוא הכניס כ-24 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully