וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

26.12.2014 / 10:30

מיה סלע לא תכתוב עוד להארץ • מאיר כהן לא יגייס עוד עבור ADD • יוני פרוים לא יפרסם עוד במגזין לאשה • דובי לנץ מקבל תכנית רדיו חדשה • חנוך דאום ממשיך עם תכנית טלוויזיה ישנה • ויש עוד, הכל בפנים

סמנכ"ל התוכן של סוכנות הדוגמנות והשחקנים ADD, מאיר כהן, הודיע על רצונו לסיים את התפקיד ולפרוש מהחברה בתום השנה הנוכחית. כהן היה האחראי בין ביתר על ניהול המחלקה המסחרית של הסוכנות בתחום האופנה והקמפיינים, והוא פורש מהחברה בה התחיל כבו?קר אחרי יותר מ-14 שנים.

העיתונאי הכלכלי של מעריב וחדשות 2 לשעבר אורי גינוסר מצטרף למשרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ'. הוא ישמש כיועץ אסטרטגי שיתמקד בתחומי שוק ההון ופיננסים ובניהול משברים.מן הקו"ח: יועץ התקשורת של בנימין נתניהו בעת שזה כיהן כשר אוצר, מנהל קרן השקעות בנגב וסמנכ"ל קשרי חוץ בקבוצת כלל ביטוח.

כתב הרכילות יוני פרוים, כותב הטורים "מחיר התהילה"בפנאי פלוס ו"מלחשים ש.. " במגזין לאשה יעבור לכתוב באופן בלעדי באתר pplus שם ישתדרג לתפקיד הכתב הראשי. פרוים יתחיל בהגשת וידאו, בין היתר, וימלא את החלל שנוצא עם עזיבתו של שי פרץ. בפנאי פלוס ובלאשה תרים אחר כתבי רכילות חדשים.

תערוכה מתחלפת

כתבת הספרות של הארץ ואחת ממבקרי הטלוויזיה של העיתון, מיה סלע, הודיעה השבוע על התפטרותה. העזיבה של סלע מגיעה בצל השינויים במוסף גלריה וההחלטה להפוך אותו לממוקד ידיעות חדשותיות תוך שינוי תנאי העבודה של חברי המערכת, שמעורר שם לא מעט תרעומת. מיה סלע הצטרפה לגלריה בשנה 2008, והיא שימשה בעבר כמבקרת הספרות של רשת ידיעות תקשורת במשך חמש שנים וככתבת מגזין בעיתון תל אביב.

רשות השידור מבשרת השבוע בגאווה כל גיוסו של שדרן הרדיו הוותיק דובי לנץ, מי שהיה במשך 15 שנה ראש מחלקת המוזיקה של גלי צה"ל ובמשך שלושה עשורים ערך והגיש את התוכנית "הכל זורם" המוקדשת למוזיקת עולם ולג'אז. לנץ מצטרף ל-88FM והוא יגיש את "לא רק ג'ז" שתעלה לאוויר בעוד שבועיים.

אחד מתשע

"חסר לי קצת חנוך דאום בחיים", לא אמר אף אחד אף פעם, ובכל זאת - אנחנו שמחים לבשר שערוץ 10 הזמין עונה נוספת של סדרת הדוקו הקומית "המתנחל" של חנוך דאום.

שי ברמלי, יוצר "כלוב הזהב" ומי שהיה חתום בסוני בשנתיים האחרונות, מקים את פרויקט "החממה" החינמי ליוצרי טלוויזיה צעירים שיתמוך באלה המעוניינים לקדם יצירה של פורמטים לטלוויזיה ואפליקציות לסלולר. ברמלי, יחד עם אורי דרור, יבחרו לפרוייקט הייחודי תשעה משתתפים בלבד שיעברו המשתתפים סדנא לבניית פורמטים, יפגשו עם יוצרים ויפתחו יחד פורמטים שיצולמו לפיילוטים במהלך השנה הקרובה.


ומי זז אצלכם? דווחו לנו, ותבוא עליכם הברכה. שבת שלום!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully