וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ריאן סיקרסט

וואלה! סלבס

26.12.2014 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ריאן סיקרסט. Frederick M. Brown, GettyImages
הורס!/GettyImages, Frederick M. Brown

# ריאן סיקרסט זכה לתהילת עולם כמנחה של ריאלטי השירה המפורסם בעולם "אמריקן איידול" אותו הוא הנחה כבר 13 עונות (ה-14 בדרך) אבל מעטים יודעים שרגע לפני שהתוכנית עלתה לשידור נבחן סיקרסט דווקא לתפקיד שופט, והיה אמור לחלוק את השולחן עם סיימון קאוול ופאולה עבדול. אממה, יומיים לפני תחילת העבודה על הפקת התוכנית - קיבל סיקרסט את הג'וב הנחשק והשאר היסטוריה.

# אם חשבתם שסיקרסט טוב רק בהגשה, כנראה שלא משעתם על קו האופנה שנושא את שמו. בשנת 2005, סיקרסט פנה לאפיקים נוספים בקריירה שלו והשיק קו אופנה בשם THE R LINE שפנה לגברים ונשים, והתמחה בחולצות הטי שירט הידועות שלו.

ריאן סיקרסט. GettyImages
אם לא תאכל יבוא כריש!/GettyImages

# נראה שהדרמות קורות לא רק בתכנית הריאליטי, כי אם גם בחייו הפרטיים של המנחה המסוקס. ב-2008, בזמן שנפש בחופי מקסיקו, שחה סיקרסט בחוף הים, כשלפתע הבחין כי כריש קטן נוגס ברגלו. "הייתי בטוח שזה מקל, זה היה לידי ואז הוא נשך אותי והמשיך הלאה. היו אלף איש בים אבל רק אותי הוא נשך!". הוא בטח חיפש משהו מתוק.

# לסיקרסט, כך נראה, יש פטיש מיוחד – לרכוש בתים ממפורסמים. לאחר שרכש את הבית הקודם שלו מקווין קוסטנר (שרכש אותו מריצ'רד דרייפוס) ומכר אותו, רכש המנחה הסקסי את ביתו החדש מהמגישה אלן דג'נרס, שם גר עם בת זוגו עד שנפרדו בשנה שעברה.

# אין ספק שלסיקרסט יש גם נשמה טובה. ב-2010, החליט ראיין להקים, ביחד עם משפחתו, ארגון ללא מטרות רווחה, שבמסגרתו הקים שני מקלטים ילדים. האחד באטלנטה והשני, בית חולים לילדים, בפילדלפיה. בנוסף, לאחר שנתיים, מינה סיקרסט את סלינה גומז לשגרירה של כבוד של הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully