וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אלאלוף מצטרף לכחלון: "נצמצם פערים חברתיים"

25.12.2014 / 10:47

חתן פרס ישראל למפעל חיים, שעמד בראש הוועדה האחרונה למלחמה בעוני, ירוץ ברשימת "כולנו" לכנסת ה-20. כחלון: "לא היה קל לגייס אותו". אלאלוף: "אני ומשה - אהבה ממבט ראשון"

צילום: בני בן-סימון, עריכה: יאיר דניאל

שר הרווחה והתקשורת לשעבר משה כחלון הכריז הבוקר (חמישי) על הצטרפותו של אלי אללוף, שעמד בראש הוועדה למלחמה בעוני שהגישה את מסקנותיה בקיץ האחרון, לרשימת מפלגת כולנו לכנסת ה-20. מדובר באדם השני ברשימתו של כחלון שזהותו נחשפת, לאחר שאתמול נודע כי שגריר ישראל בארצות הברית לשעבר מייקל אורן יישא את הדגל המדיני של המפלגה.

כחלון הציג את אלאלוף במסיבת עיתונאים בפארק המדע בבאר שבע ואמר כי אלאלוף, חתן פרס ישראל למפעל חיים, הוא "האדם שמזוהה הכי הרבה עם החזון החברתי, שהכניס לשיח את החזון החברתי, את הנושא של צמצום פערים, של מתן הזדמנות שווה". לדברי כחלון, "לא היה קל לגייס אותו. הוא המועמד היחיד שהגעתי אליו הביתה. אמרתי לו 'אלי, אסור שהניסיון שלך, הידע, היכולת הנדירה, יכולת הביצוע, יתבזבזו".

בחירות 2015 - כותרות נוספות:
גז, מילקי ומע"מ אפס: מי באמת דואג לנו בכנסת?
מצנע הודיע על פרישתו מהפוליטיקה, שטרית צפוי ללכת בדרכו
סקר: נתניהו והרצוג צמודים בראש, כחלון וליברמן יורדים

משה כחלון ואלי אלאלוף במסיבת עיתונאים בפארק המדע בבאר שבע, 25 בדצמבר 2014. בני בן סימון, צילום מסך
"אהבה ממבט ראשון". אלאלוף וכחלון/צילום מסך, בני בן סימון

כחלון פנה לאלאלוף שעמד לצדו ואמר: "הקדשת את החיים שלך למלחמה בעוני, לשכבות המצוקה, למעמד הביניים. ביקשתי ממך, ואני שמח ומודה לך לא רק בשמי שהסכמת. זה יעזור למפלגת כולנו. אנשים מהסוג שלך ישדרו רצינות, אבל לא רק אנחנו מודים לך. הרבה ילדים, צעירים והורים משכבות המצוקה והביניים חבים לך תודה. אין לי ספק שההצטרפות שלך תוביל אותנו לחזון שלך של צמצום פערים, חזון חינוכי וחברתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
משה כחלון ואלי אלאלוף במסיבת עיתונאים בפארק המדע בבאר שבע, 25 בדצמבר 2014. תמיר ברגיג,
משה כחלון ואלי אלאלוף בבאר שבע, הבוקר/תמיר ברגיג

אלאלוף עצמו סיפר על ההיכרות עם כחלון. "הבוקר הזה הוא בוקר של התרגשות", ציין. "כל זה התחיל מישיבה ראשונה כשמשה היה שר הרווחה. חשבתי שאצטרך לעזור לו, אבל ראיתי שהוא שוחה בחומר בצורה בלתי רגילה. זו הייתה אהבה ממבט ראשון". הוא הודה לכחלון והוסיף: "אני שמח להיות החייל שלך. אני קודם כל החייל של החברה שלנו שאמורה להשתפר".

משה כחלון ואלי אלאלוף במסיבת עיתונאים בפארק המדע בבאר שבע, 25 בדצמבר 2014. בני בן סימון, צילום מסך
"צריך לתת הזדמנות שווה לכולם". אלי אלאלוף/צילום מסך, בני בן סימון

לדבריו, "החברה שלנו אמורה להשתפר, להתחזק, כך שתוכל לעמוד בשלושת הדגלים - הדגל החברתי, הדגל הכלכלי והם שיביאו אותנו להניף כראוי את הדגל הביטחוני. חברה שלא יכולה להרים את שלושת הדגלים תהיה חברה חלשה. הפריפריה זקוקה לשירות מתאים לכל האוכלוסייה. צריך לתת הזדמנות שווה עם סדר עדיפויות נכון. רק חברה כזאת תוכל להיות גם מוסרית וצודקת".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully