וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייג'ון רונדו נשלח לדאלאס, בוסטון קיבלה את ג'מיר נלסון וברנדן רייט

מארק קיובן הודיע רשמית על הגעתו של הרכז המבוקש, שיחבור לנוביצקי, אליס, פארסונס וצ'נדלר באחת החמישיות המלהיבות בליגה. הסלטיקס יקבלו גם בחירות דראפט וכסף: "לא היינו זוכים באליפות ה-17 בלעדיו"

גארד בוסטון סלטיקס רייג'ון רונדו. Mike Lawrie, GettyImages
זה סוף סוף קרה. רייג'ון רונדו/GettyImages, Mike Lawrie

כבר שנים שבבוסטון מופצות שמועות על עזיבתו הקרובה של רייג'ון רונדו, והבוקר (שישי) הן סוף סוף התממשו עם ההודעה הרשמית על העברתו של הרכז לדאלאס. הסלטיקס שלחו יחד עם רונדו את דוויט פאוול וקיבלו בתמורה את ג'מיר נלסון, ברנדן רייט, ג'יי קרואדר, בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2015, בחירת סיבוב שני ב-2016 ו-12.9 מיליון דולר בטרייד אקספשן.

רונדו בן ה-28, שהתחיל השנה את עונתו התשיעית בליגה, כולן במדי הסלטיקס, מוליך את ה-NBA באסיסטים העונה עם 10.8 למשחק, לצד 7.5 ריבאונדים למשחק, ורק 8.3 נקודות בממוצע, הנתון הנמוך ביותר שלו מאז שהיה רוקי. כעת הוא יחבור למונטה אליס, צ'נדלר פארסונס, דירק נוביצקי וטייסון צ'נדלר באחת החמישיות המלהיבות בליגה, בקבוצה שהעמידה מאזן של 8:19 עוד בלעדיו.

הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן. Lm Otero, AP
הרכיב חתיכת חמישייה. מארק קיובן/AP, Lm Otero

רונדו, שמדורג במקום הרביעי ברשימת מוסרי האסיסטים בתולדות הסלטיקס עם 4,474 אחרי אגדות כמו בוב קוזי, ג'ון הבליצ'ק ולארי בירד, צייץ דברי פרידה מהירוקים: "התקופה שלי בבוסטון הייתה כל כך חשובה לי, התבגרתי בעיר הזאת ככדורסלן וכאדם. האהבה שלי לאוהדים הכי נאמנים ותומכים בליגה היא ייחודית. חבריי לקבוצה היו כמה מהחבר'ה שעובדים הכי קשה שראיתי ואני מאחל להם את הטוב ביותר. חוויתי את השנים הכי מוצלחות ומאתגרות שלי עם הסלטיקס, האוהדים האלה והעיר הזו. ההזדמנות לשחק לצד שחקנים כמו דיק, מונטה וטייסון והכישרון הצעיר של צ'נדלר מרגש, ואני מצפה בקוצר רוח לבנות משהו מיוחד בדאלאס".

רונדו היה השריד האחרון מחמישיית הירוקים שזכתה באליפות ב-2008, ודני איינג', ה-GM של הסלטיקס שניהל מגעים עם מספר רב של קבוצות בנוגע לרונדו בימים האחרונים, אמר: "אנחנו רוצים להודות לרייג'ון על כל מה שהוא עשה עבור המועדון ועל ההצלחה שחווינו בתקופה שלו כאן". בעלי הסלטיקס הוציאו הודעה משותפת בה נכתב: "לא היינו זוכים באליפות ה-17 שלנו בלי רייג'ון, ותמיד נחשיב אותו כאחד מהסלטיקס המוערכים ונוקיר את הזמן שהוא היה כאן".

מארק קיובן, הבעלים של דאלאס, כתב: "ברוך הבא רייג'ון רונדו, החבר הטרי בדאלאס מאבריקס", והודה לשלושת השחקנים ששלח לבוסטון: "הם שחקנים מדהימים, ואנשים עוד יותר טובים". צ'נדלר פארסונס, שנחת בעצמו בדאלאס רק הקיץ והתחיל להתאקלם לאחרונה, הוסיף: "לשחק לצד שחקן כמו רונדו זה לא ייאמן. לא בכל יום משיגים רכז ברמה הזו, והיכולת שלו למסור את הכדור מכריעה משחקים. החיבור בינו לבין אוסף השחקנים שכבר יש כאן הוא מיוחד, וזה בהחלט מרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully