וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל: ירדן ג'רבי זכתה בפעם השביעית

18.12.2014 / 20:16

סגנית אלופת העולם גברה בגמר על רותם שור אל מול 1,500 איש ברעננה: "השנה התחילה לא טוב ולא הייתי מאמינה שהיא תסתיים כך". 90 ק"ג, גברים: מדליית זהב דרמטית לאלון ששון

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. AP
אלופת ישראל בפעם השביעית. ג'רבי/AP

אחרי הבוקר המשוגע שקיבלנו במוקדמות אליפות ישראל בג'ודו עם הדחות מוקדמות של שלושת הבכירים שגיא מוקי, גולן פולק וטומי ארשנסקי, את מרבית תשומת הלב בקרבות הגמרים מיקדה סגנית אלופת העולם, ירדן ג'רבי (63 ק"ג) שהוכתרה בפעם השביעית בקריירה כאלופת ישראל. כ-1,500 צופים מילאו הערב (חמישי) את אולם מטרווסט ברעננה וראו מקרוב את ג'רבי שגוברת על רותם שור.

ג'רבי אמנם לא הצליחה להפיל את יריבתה ולזכות בניקוד אבל ארבעה עונשים על פאסיביות עלו לשור ביוקר והכריעו את ההתמודדות. ג'רבי אמרה בסיום: "אני מכירה היטב את רותם. היא השתפרה מאוד. ראיתי שהיא זורמת עם העונשים. למרות ההפתעות בבוקר לא עבר לי בראש שעלולות להיות תקלות גם לי. צריך לזכור שזו לא תחרות מטרה עבורנו אבל הטירוף בארץ הוא לא פחות מחו"ל. מכאן אני ממשיכה לאליפות אירופה למועדונים".

ג'רבי התייחסה גם לכושר שבו היא נמצאת ואמרה: "השנה התחילה לא טוב ולא הייתי מאמינה שהיא תסתיים כך. אני נמצאת בכושר יותר טוב אפילו לעומת הכושר באליפות העולם. אני מאמינה שבשנה הבאה אתחרה פחות".

קרב דרמטי נוסף שקיבלנו הערב היה במשקל 90 ק"ג כאשר אלון ששון השיג איפון בשניות האחרונות על ארצ'י וולפמן. מדליסטית הארד גילי כהן השיגה איפון שתי דקות לסיום הקרב שלה (52 ק"ג) נגד שירה חייט והוכתרה גם היא כאלופת ישראל פעם נוספת. קמילה מינקאווה (57 ק"ג) הופתעה על ידי מעין גרינברג שזכתה לתמיכה גדולה מהקהל והשיגה ווזארי שהכניע את העולה החדשה. אסף חן (81 ק"ג) הסתייע בווזארי ובריתוק כדי לגבור על דניס ספרטק. טוהר בוטבול (73 ק"ג) הכניע באיפון את ניב דר שעלה פצוע וחבוש בראשו. נועה מינצקר (48 ק"ג) ניצחה את שירה ראשוני.

מנצחים נוספים:

60 ק"ג גברים: אלון רחימה שניצח את יואב שמש
66 ק"ג גברים: טל פליקר ניצח את דמיטרי רסקין
70 ק"ג נשים: ליאור וילדיקן ניצחה את ירדן מאיירסון
עד 100 ק"ג גברים: פיטר פלצ'יק ניצח את ודין קוזמינסקי
מעל 100 ק"ג גברים: סלבה אובדין ניצח את גריגורי רודוסלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully