וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "אני המאמן הכי בר מזל בתולדות ה-NBA"

אחרי 14 ניצחונות רצופים, מאמן גולדן סטייט הפך לרוקי עם הפתיחה הכי טובה בהיסטוריה ("כי ירשתי קבוצה טובה"), ולא התרגש מהביקורת של דניס רודמן ("הוא לא עושה כלום, רק יושב ונותן לילדים לקלוע")

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס. AP
נהנים מהחיים. קרי/AP

גולדן סטייט פשוט לוהטת. הווריורס רשמו הלילה (חמישי) ניצחון 14 ברציפות, 93:105 על יוסטון, אחרי שסיימה את המשחק בריצת 4:16 לעיני האורקל ארינה המלא עד אפס מקום בפעם ה-91 ברציפות, כשב-4:30 דקות האחרונות הווריורס קלעו ב-6 מ-8 מהשדה ללא איבודים, בעוד הרוקטס קרטעו עם 1 מ-8 מול ההגנה הלוחצת והאנרגטית של המארחים.

"לקח לנו הרבה זמן עד שעשינו את הפריצה", אמר המאמן סטיב קר, המאמן הרוקי שרושם הכי הרבה ניצחונות רצוף מאז פול ווסטפהול ב-1992/93, "יוסטון היא יופי של קבוצה, הם מתגוננים כמו משוגעים, ומצד שני קשה לשמור עליהם, כי יש להם הרבה קלעים מסביב להארדן. אבל ב-7-6 הדקות האחרונות כל השחקנים על המגרש עשו עבודה נפלאה".

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
לא מתרגש מהביקורת. קר/GettyImages

הוויריורס הפכו לקבוצה ה-15 בהיסטוריה של ה-NBA שפותחת עם מאזן 2:19, וסטיב קר הפך למאמן הרוקי עם הפתיחה הכי טובה. "זה אומר שאני המאמן הכי בר מזל בתולדות ה-NBA", אמר קר, "כי ירשתי קבוצה שכבר הייתה מאוד מאוד טובה... כרגע המטרה היא לצבור כמה שיותר ניצחונות במערב, כי נשארו עוד 61 משחקים".

במהלך 14 הניצחונות הללו, גולדן סטייט ניצחה עשר פעמים בהפרש דו ספרתי, והריצה של שחקניה המהירים התבטאה ב-7.9 נקודות במתפרצות בממוצע יותר מהיריבה. הם לא הפסידו מאז ה-11 בנובמבר לסן אנטוניו.

הלילה הם שיחקו בלי אנדרו בוגוט (ברך) ודייויד לי (שריר הירך האחורי), ונראה היה שהם על סף הפסד נוסף מול יריבה מצמרת המערב, אבל ברבע האחרון הם שיחקו בהרכב נמוך עם דריימונד גרין כסנטר והאריסון בארנס כפאוור פורוורד. "איבדנו את אחד הסנטרים הטובים בליגה, אז ניסינו לחפות על זה על ידי משחק מהיר וערמומי", אמר בארנס, שקלע 20 נקודות. "על דריימונד, אני כבר באמת לא יודע מה להגיד", אמר קר, "הרב גוניות שלו היא פשוט מדהימה". המאמן מעריך שבוגוט יחזור בשבת, ולי יחזור להתאמן כבר מחר.

עוד באותו נושא

ניצחון 14 ברציפות לגולדן סטייט, 4 נקודות והפסד לגל מקל

לכתבה המלאה
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
רוקדים על המגרש. הלוחמים/GettyImages

אגב, דניס רודמן אמר אתמול שסטיב קר לא ראוי לשבחים מיוחדים על ההצלחה שלו בגולדן סטייט. "הוא לא מאמן, הוא רק עושה חיים", אמר רודמן, "הוא פשוט יושב ונותן לילדים לקלוע. זה הכל בן אדם, לעזאזל, הוא לא עושה כלום". אחרי ששמע את הדברים אמר קר בחיוך: "האמת שזה די מדויק".

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריורס. AP
צולפים. תומפסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully