וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

21.11.2014 / 9:32

ח"כ איציק שמולי מתחדש בדוברת • בקבוצת ידיעות משחקים בכסאות מוסיקליים • במאקו נפרדים מסגנית עורכת "פשן פורוורד" • וגם, מבזק חו"ל מיוחד מרשת ABC • ויש עוד. הכל בפנים

מינויים באתר pplus: יעל ביר-כץ, עד לאחרונה עורכת החדשות והאופנה, תשמש כסגנית העורך. היא שימשה בעבר כראש דסק קולנוע וטלוויזיה של "ערב טוב עם גיא פינס", והייתה עורכת באתר "אונלייף", והיא הצטרפה ל-pplus עם הקמתו. את מקומה תתפוס עורכת חדשה - נטע וולף, שהייתה עד לאחרונה עורכת במגזין התל-אביבי "טיים אאוט".

עוד בקבוצת ידיעות: כתב ynet באזור ירושלים נועם (דבול) דביר יעתיק את מקום מגוריו לתל אביב, ויסקר עבור האתר את אזור העיר. את מקומו יתפוס רועי ינובסקי, עד לאחרונה כתב המקומון "ידיעות ירושלים".

תקשיבו לשמולי

לחבר הכנסת איציק שמולי יש דוברת חדשה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. שמה טלי לזניק, והיא תחליף בתפקיד את אוריאן לביא. בשלוש השנים האחרונות השתייכה לזניק "דברי תקשורת" של משה דבי שם ייצגה בין היתר את דלק ישראל, סודה סטרים וקבוצת לובינסקי. קודם לכן עבדה לזניק במשרד יחסי הציבור COM&SENSE.

ופנינה אופנתית: הילה יחימוביץ סגנית עורכת "פשן פורוורד" של מאקו - הודיעה על עזיבה. לבחריה לא אמרה לאן מועדות פניה, אלא רק כי מדובר ב"מיזם חדש".

כוכב ונפגע

קבוצת תכלת תקשורת מודיעה על מינויה של יערה ישורון מונתה לתפקיד עורכת מגזין "נשים", והיא תחליף בתפקיד את לימור גריזים. ישורון שימשה כעורכת וכותבת במקור ראשון, במעריב ובישראל היום, והיא ניהלה פרויקטים טכנולוגיים בקבוצת הארץ.

ומבזק חו"ל לסיום: ראש מחלקת הלייט-נייט של רשת ABC ליסה ברגר פוטרה השבוע מהתפקיד, אחרי שמילאה אותו כשנה אחת בלבד. מגזיני המדיה בחו"ל קשרו בין פיטוריה לבין הכשלון של "הכוכב הבא", אשר עליו הייתה חתומה המחלקה בראשותה.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully