וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מפעל חיים לעיתונות יוענק לאהרלה ברנע ובינה לוז

5.11.2014 / 12:34

איש חדשות 2 ועורכת התוכנית "תיק תקשורת" יקבלו את הפרס על "תרומתם המשמעותית לעיתונות ולתקשורת הישראלית" בערב המרכזי של כנס אילת לעיתונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפעל חיים 1. אהרלה ברנע/מערכת וואלה!, צילום מסך

אהרל'ה ברנע ובינה לוז הם זוכי פרס מפעל חיים שמעניקה אגודת העיתונאים בתל אביב בכנס אילת לעיתונות 2014. הפרס יוענק להם בשל תרומתם המשמעותית לעיתונות ולתקשורת הישראלית בערב המרכזי של כנס אילת לעיתונות.

ברנע, יליד 44, החל את הקריירה העיתונאית שלו בשנות ה-80, אז מונה לכתב בקול ישראל. עם תחילתם של השידורים הניסיוניים של ערוץ 2, הצטרף לצוות הערוץ ובהמשך מילא שורה של תפקידים בחברת החדשות, ביניהם מגיש "אולפן שישי." בימים אלו סיים את שליחותו ככתב חדשות 2 בוושינגטון, אותה הוא מבצע מאז שנת 2008 וחוזר להשתלב בחדשות 2.

לוז, ילידת 54, עובדת בטלוויזיה החינוכית בתפקידי עריכה והפקה כ-40 שנה. לוז עורכת את "תיק תקשורת" מאז שנת 93 ותחת עריכתה הנחו את התוכנית מיכה פרידמן, רזי ברקאי, דודו גלבוע, עמנואל רוזן, חיים זיסוביץ וניב רסקין. עד כה, ערכה לוז מעל ל-800 תוכניות. כמו כן, משמשת לוז כחברת צוות עורכי התוכנית "ערב חדש" מזה שנים רבות. לאורך השנים, שימשה בתפקידי עריכה בתוכניות הדגל של התחנה כמו "זהו זה", "קרובים קרובים", "מוסף המוספים" ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפעל חיים 2. בינה לוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנים הקודמות זכו בפרסי מפעל חיים של כנס אילת לעיתונות העיתונאים אורי אבנרי, אריה גולן, דב יודקובסקי ז"ל, יעקב אחימאיר, דן מרגלית, ירון לונדון, מוטי קירשנבאום, סבר פלוצקר, יואל מרקוס, שלום קיטל, טומי לפיד ז"ל, חיים יבין, רון בן ישי, שלמה נקדימון, נחמיה שטרסלר, כרמלה מנשה ונח קליגר. בנוסף, הוענקה תעודת הוקרה ליהודית יחזקאלי.

כנס אילת לעיתונות ייערך זו השנה השמינית ברציפות בין התאריכים 16-19 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully