וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ארוך, מנכ"ל UMI פורש מתפקידו

29.10.2014 / 12:07

ארוך עוזב את התפקיד לאחר 7 שנים בהם סייע לצמיחת מותגי קדילאק ושברולט בישראל. דוד עיני ימלא את מקומו

השקת שברולט קרוז אבי ארוך, מנכ"ל UMI. קובי ליאני
אבי ארוך, מנכ"ל UMI היוצא/קובי ליאני

שינויים בהנהלת קבוצת UMI, יבואנית מותג שברולט, איסוזו וקדילאק לישראל. בהודעה שפרסמה היום החברה, הודיעה כי מנכ"ל החברה ב-7 השנים האחרונות אבי ארוך, פורש מתפקידו בסוף חודש אוקטובר. את מקומו של ארוך בכיסא הקברניט ימלא דוד עיני, יו"ר UMI.

אבי ארוך, קצין צה"ל בדימוס בדרגת תת-אלוף, החל את צעדיו הראשונים ב-UMI בשנת 2008. הוא חתום על כמה מהלכים אסטרטגיים חשובים, יחד עם דוד עיני ואביהו בן נון (לשעבר מפקד חיל האוויר) בהם מיזוג חברת ליאו-גולדברג לבין חברת המזרח, וכן תרם לקידום מותגי קדילאק ושברולט. בכהונתו, צמחה קדילאק (בעיקר בשנה-שנתיים האחרונות) בעשרות אחוזים.

"הייתה לי זכות גדולה להיות שותף בהקמת UMI, בניית והובלתה למה שהיא היום - מקור גאווה לכל העובדים בה. השנה האחרונה שלי ב-UMI הייתה מהשנים הטובות של החברה. כעת אני יוצא לדרך חדשה, ומתעתד לרדוף אחר חלומות ישנים בעולם האקדמי", כך מסכם ארוך את הקדנציה ב-UMI.

דוד עיני מונה לתפקיד באופן לא רשמי כבר לפני שנה וחצי, כשנודע על פרישתו העתידית של ארוך. משפחת עיני מחזיקה בנתח גדול בחברת UMI, וכן בחברת המזרח (יבואנית לנד-רובר בין השאר), ובאחזקותיה גם מניות בחברת קרדן רכב, מפעילת אוויס. "אני חוזר לשמש כמנכ"ל הקבוצה בכדי לנהל מקרוב את המהלכים שידרשו במיזוג פעילות אוויס ו-UMI. בהזדמנות זו, אני מבקש להודות לאבי ארוך, המנכ"ל היוצא של UMI, על יותר מ-20 שנות עבודה בחברה. בתקופתו הגיעה UMI להישגים מרשימים בשוק הרכב הישראלי".

עוד הרבה על UMI בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully