וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א פסקה: ניצחון טכני לסרביה והפחתת שלוש נקודות

שבוע לאחר מהומת הענק במהלך המשחק שפוצץ מול אלבניה במסגרת מוקדמות יורו 2016, אופ"א הטילה עונש קשה על סרביה, שאף ספגה שני משחקי רדיוס. קנס של 100 אלף יורו לאלבניה

אוהד נבחרת סרביה (שמאל) תוקף את שחקני אלבניה. AP
משלמים ביוקר. שחקני אלבניה מותקפים/AP

הסערה בעקבות המהומות במשחק בין סרביה ואלבניה במוקדמות יורו 2016 מסרבת לדעוך. היום (שישי) הטילה אופ"א עונשים של שתי הנבחרות בגין האירועים במשחק, שפוצץ לפני שהסתיים. הוועדה של אופ"א פסקה על ניצחון טכני לסרביה (0:3), אך הפחיתה לה שלוש נקודות ואף הענישה אותה בשני משחקי רדיוס. כמו כן, הוטל על שתי הנבחרות קנס בגובה 100 אלף יורו.

כזכור, טיסן עם דגל אלבני הועלה מעל כר הדשא בבלגרד, לפני שסטפן מיטרוביץ' הוריד את הדגל ונתן את האות למהומה גדולה שגרמה להפסקת משחק המוקדמות. שחקני אלבניה ניסו לפגוע במיטרוביץ', ומיד לאחר מכן נאלצו לנוס על נפשם עקב פריצה למגרש של אוהדים סרבים רבים, חמושים בכסאות, מקלות וחפצים אחרים.

אוהד נבחרת סרביה תוקף את שחקני אלבניה עם כיסא. רויטרס
אוהד נבחרת סרביה תוקף את שחקני אלבניה עם כיסא/רויטרס

אופ"א האשימה את סרביה בחמישה סעיפים שונים, בעוד אלבניה נענשה על סירובה לשחק ועל השלט ה"פוגעני". משמעות העונש, כמובן, היא שהנבחרות לא תקיימנה משחק חוזר. הגומלין, שייערך ב-8 באוקטובר בשנה הבאה בבירת אלבניה טיראנה, יהיה מן הסתם חם ומתוח מהרגיל.

לפני שבוע, ההתאחדות הסרבית פרסמה תגובה רשמית והאשימה את נבחרת אלבניה ב"סיוע לפעולת טרור מתוכננת". עוד נכתב בהודעת ההתאחדות: "התקרית עצמה וההתנהגות של שחקני נבחרת אלבניה ואנשיה לאחר מכן, לא משאירים מקום לספק לגבי היותם חלק מתכנית שנועדה לעצור את המשחק. זו הייתה פעולת הסחה פוליטית שהצליחה. מיטרוביץ' רק ניסה להוריד את הדגל ולאפשר את המשך המשחק, אבל האלבנים תקפו אותו. אנחנו גם מבקשים לציין שהקהל הביתי לא הציג כל שלט או כרזה פוגענית. עם זאת, הדבר לא מהווה תירוץ לפריצה למגרש ואנחנו נגיש תלונות נגד אותם פורעי חוק אחרי שנבחן את התמונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully