וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת המאמן מהדרום: "הטריד מינית 5 נשים"

23.10.2014 / 12:35

שלוש נשים נוספות התלוננו נגד מאמן הקרב מגע, שבשבוע שעבר הותר לפרסום כי הוא חשוד בהטרדת שתי נשים - ואף באונס של אחת מהן, בת 16. בקרוב יוגש נגדו כתב אישום

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

לאחר שבשבוע שעבר הותר לפרסום כי מאמן קרב מגע כבן 30 מבאר שבע חשוד שתקף מינית שתי נשים שנרשמו לחוגים במועדון הכושר שבבעלותו בעיר, הגיעו השבוע שלוש נשים נוספות למשטרה והעידו נגדו. היום (חמישי) הוא יובא לדיון נוסף בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע.

אילוסטרציה. ShutterStock
ארבע תלונות נוספות נגד המאמן/ShutterStock

על פי החשד, המאמן, עמית חכים, פעל באופן דומה בכל המקרים: הנשים יצרו עמו את הקשר הראשוני דרך ווטסאפ ופייסבוק, וביקשו להירשם לקורס אמנויות לחימה וקורס לחיטוב הגוף במועדון הכושר. חכים נפגש עם הנשים ולימד אותן את הקורס שביקשו, ולאחר כמה מפגשים, כך לפי החשד, היה תוקף אותן מינית. המשטרה חושדת כי לפחות במקרה אחד הוא אף אנס נערה בת 16 בתום האימון. הוא נעצר ביום שבת לפני כשבועיים ובחקירתו הכחיש את הטענות נגדו וטען כי יחסי המין היו בהסכמה. לאחר מכן הגיעה למשטרה תלונה נוספת נגדו, של אישה בשנות ה-30 לחייה שטענה כי לפני שנתיים תקף אותה מינית. השבוע נוספו תלונותיהן של עוד כמה נשים.

מאז, חכים נחקר על חלק מהתלונות הנוספות שהוגשו, והמשיך לטעון לחפותו. הוא טרם אומת עם כל התלונות נגדו. גורמים במשטרה מסרו כי מדובר בחקירה מורכבת ורגישה מאוד. לדבריהם, בקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

סניגוריו של החשוד, עורכי הדין שרון נהרי ואיתי יצחק, מסרו כי המעשים בוצעו בהסכמה. "החשוד מסר גרסה כי קיים עם המתלוננות יחסים בהסכמה מלאה ואף ביקש להתעמת איתן במשטרה. אנו סבורים כי ישוחרר בימים הקרובים".

עוד ידיעות משפט ופלילים:
חשד: בת 17 הוטרדה מינית בהשקת אייפון 6 בישראל
אישום: מעסה אנס מטופלת במהלך מסאז' בכפר סבא
אחת מנשותיו לשעבר של גואל רצון: "סירס לי את האישיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully