וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז הבנתי: אני לא צריכה לשקול כמו בת 16

חלי ממן

8.10.2014 / 10:00

"רוב חיי סבלתי מעודף משקל של 30 ק"ג, עברתי אין ספור דיאטות ועדיין לא הייתי מרוצה. ככל שניסיתי להגיע למראה הנשי המושלם - כך אכלתי יותר. עד שהחלטתי לקבל את עצמי". חלי ממן בטור אישי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחררו את התסכול, הוא משמין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרבה אנשים חושבים שהם יהיו מאושרים כאשר יצליחו להוריד עוד 5 קילו, אבל האושר מסתתר בדברים הרבה יותר פשוטים. אצלי אושר אמיתי ועוצמתי מתרחש בעת התמודדות מוצלחת עם המכשולים בדרך ליעדים שהצבתי לעצמי, וכאשר אני שלמה עם עצמי. לא משנה אם מדובר בצעד קטן או בהישגים של ממש, העובדה שאני שלמה עם עצמי, עם הדברים הטובים והפחות טובים, היא השיעור האמיתי לחיים.

אני יודעת שרבים מכם אולי ירימו גבה, אבל שלמות מבחינתי, היא לא התמקדות בשאיפה למקום המושלם. יותר מדי אנשים מחפשים את המושלם, אבל אני מאמינה שמושלם זה פשוט להיות שלם. שלם עם המראה שלך, עם ההתנהלות שלך, הרגשות שלך, הפעולות שאתה עושה ועם כל מה שמתרחש סביבך. כשזה קורה אפשר להיות מאושרים באמת.

רוב חיי סבלתי מעודף משקל של כ-30 ק"ג, חוויתי אין ספור דיאטות ותוכניות הרזייה שונות ועדיין בסיום כל תהליך כזה עדיין לא הייתי מרוצה מהגוף שלי. ככל שניסיתי לשאוף יותר למראה הנשי המושלם, כמו זו שמוצג לנו בתקשורת ומציג איך אישה אמיתית (ולא מציאותית) צריכה להראות, כך התחלתי לאכול שוב בצורה לא נכונה ולהשמין בחזרה.

היום אני יכולה להגיד, שרק ביום ששיניתי את סגנון החשיבה שלי והפסקתי להיות שיפוטית כלפי עצמי הצלחתי לרזות. אני ממשיכה עם כיוון החשיבה הזה ועם הישגיי ההרזיה כבר למעלה מ-13 שנה. רק ביום ההוא שעמדתי מול המראה ואמרתי לעצמי : "חלי, בגיל 41, אחרי ירידה של 30 ק"ג, אחרי שילדת 4 נסיכות, את לא אמורה להראות כמו נערה בת 16. תנשמי. את הרי יודעת שהתסכול רק יגרום לך להשמין בחזרה. אז די בבקשה".

אז די, בבקשה מכם. החלטתם להתחיל תהליך הרזיה? הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לכם ושאותו עשיתי בעצמי הוא כתיבה של מעין דף מטרה שבו תתארו מהו הרווח המרכזי הכי חשוב שתקבלו מהתהליך. שימו לב, אם כתבתם "לרזות", זו אינה התשובה הנכונה. רווחים יכולים להיות למשל, בגדים מן העבר שהחבאת בארון, ערכים תקינים בבדיקות הדם שהדאיגו אותך, מחמאות מאנשים קרובים ומאנשים לא קרובים, להוות מודל אישי לילדכם וסביבתכם הקרובה, לתגבר את הביטחון העצמי בעבודה, בלימודים, בחברה וכדומה.

ברגע שהרווחים האלו יהיו כתובים בצורה מפורטת ככל האפשר, כך תהליך הירידה במשקל יראה לגמרי אחרת כאשר תעמדו מול המראה. אני מבטיחה לכם שבמקום לראות את עודפי העור כתוצאה מההרזיה אתם תראו את היופי והעוצמה שבכם.

מבחינתי, שלם ומושלם, לא רק שאינם מקבילים, אלא הם הפכים. אדם שלם הוא אדם שמקבל את עצמו ואוהב את עצמו כמו שהוא. לעומתו, אנשים שרודפים אחר שלמות, אינם שלמים בשום אופן ולטעמי לעולם לא יהיו כי תמיד יהיה משהו לא בסדר. תמיד יהיה משהו לתקן ולשפר. אדם שלם הוא אדם שפשוט חי ומנצח עם מה שיש.

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully