וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר בן 30 החשוד כי רצח את אביו אמש בקריית אתא

הגבר, ככל הנראה לוקה בנפשו, נתפס בסמוך לביתו ונעצר בחשד כי דקר למוות את אביו, בן 61. האם מצאה אותו מוטל על הרצפה בביתם ללא רוח חיים. לפי החשד, מדובר בסכסוך בתוך המשפחה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

המשטרה עצרה היום (רביעי) גבר בן 30 הלוקה בנפשו בחשד כי רצח אמש את אביו בן ה-61 בדקירות סכין, בבית הוריו שברחוב העצמאות בקריית אתא. הגבר נעצר במרחק של שני רחובות בלבד מביתו, כשהוא משוטט ברחוב. מהמשטרה נמסר כי יש לו עבר פלילי, אך בגין עבירות מסוג אחר כמו שימוש בסמים ונהיגה מסוכנת. לפי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך בתוך המשפחה.

עו?ד רהב אופנהיימר, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית אמר: "הבן נמצא בסערת רגשות עזה. לאור מצבו הנפשי והרקע הפסיכיאטרי נבקש מבית המשפט להפנותו באופן מידי לבדיקה פסיכיאטרית".

על פי החקירה הראשונית, אשתו של הגבר מצאה אותו מוטל בביתם ללא רוח חיים והזעיקה את כוחות המשטרה ומגן דוד אדום. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
עלייה בהתחמשות האישית בצפון: "התושבים פוחדים"
חשד: מנהל בית ספר במרכז הארץ הטריד מינית מורות
הוארך מעצר המורה שהחזיק סמלי דאעש: "דגל פרטי"

זירת הרצח בקריית אתא, 30 בספטמבר 2014. ערן גילווארג
האב נמצא ללא רוח חיים ועם פצעי דקירה על גופו. מתקהלים בסמוך לזירת האירוע, אתמול/ערן גילווארג

בחודש שעבר אישה בת 45 נדקרה למוות בשכונת נווה יעקב בירושלים. צוותי מגן דוד אדום פינו אותה במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים, כשהיא סובלת מחבלות בפלג גופה העליון. כעבור זמן קצר נקבע מותה. בעלה, החי בנפרד ממנה, נעצר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

הדיווח הראשוני על הרצח לכאורה התקבל במוקד 100 של המשטרה. קצין יחידת הסיור של תחנת שפט, שהגיע למקום, הבחין בסמוך למקום בגבר שידיו מגואלות בדם ועצר אותו. במקביל, הגיעו שוטרי סיור לכתובת והבחינו באישה דקורה בחדר המדרגות מחוץ לדירתה. בסריקות שערך קצין היחידה בזירת האירוע הוא איתר את הסכין בין השיחים במקום.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully