וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס אישה שהכיר בשידוך באמצעות "סם אונס"

29.9.2014 / 12:05

אישה בת 35 לחייה התקשרה למוקד המשטרה וסיפרה שהתעוררה בדירה בלתי-מזוהה וחשה שבוצע בה אקט מיני ללא הסכמתה. בעזרת איכון מכשירה הסלולרי איתרו את המקום ועצרו את החשוד

עליית מחירי האלכוהול. מערכת וואלה!
חתר למגע, ומשלא נענתה הציע לה משקה/מערכת וואלה!

בועז אהרון, בשנות ה-40 לחייו, נעצר הלילה (שני) בחשד שאנס אישה בת 35 בדירה בפתח תקווה, לאחר ששם לה במשקה סם אונס. האישה התקשרה במהלך הלילה למוקד 100 של המשטרה לאחר שהתעוררה בדירה. "תבואו להציל אותי, אני צריכה עזרה", היא אמרה למוקדנית, אך לא ידעה לומר היכן היא נמצאת.

בעזרת איכון מכשיר הטלפון הנייד של האישה הצליחה המשטרה לאתר אותה. שוטרי משטרת פתח תקווה הגיעו לדירה ועצרו את הגבר החשוד במעשים. מעצרו הוארך היום בארבעה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה.

עוד בוואלה! חדשות:
סקנדל: 500 מורים יחזירו שכר בשל "טעות חישוב"
אהרונוביץ’: ”פרישת מפקד או שניים לא תזרז מינוי המפכ”ל”
"שיאן העריקות" בצה"ל יחזור ארצה - ולא יועמד לדין

האישה, תושבת בני ברק, סיפרה לשוטרים כי את אהרון, שמדירתו ביצעה את השיחה, הכירה באמצעות שדכנים מבני ברק. כשהגיעה לביתו, כך סיפרה, הוא ניסה לקיים עמה מגע מיני, ומשלא הסכימה הוא הציע לה משקה. מהרגע בו שתתה את המשקה, לדבריה, היא לא זוכרת דבר. כשהתעוררה, היא חשה שבוצע בה מעשה מיני ללא הסכמתה.

המוקדנית שקיבלה את השיחה הנחתה את האישה למצוא סימני זיהוי, כך שתוכל להבין היכן היא נמצאת. במקביל, על סמך זיהוי מיקומה הגאוגרפי, שלחה אליה את כוחות המשטרה. אלה הגיעו לדירה ועצרו את החשוד ששהה בחדר השני. בחיפוש בדירתו נתפסו כמה בקבוקים חשודים שנלקחו לבדיקה.

"אף שמדובר בראשיתה של חקירה, לנוכח התלונה והממצאים, יש לראות בחומרה כל חשד לנטילת חירותו של אדם", אמר ראש משרד החקירות והמודיעין בתחנת פתח תקווה, רב-פקד בועז דרעי.

"כל אחד יכול לרקוח את הסם בקלות בבית"

ח"כ יפעת קריב (יש עתיד) התייחסה לחשד ואמרה כי "סם האונס הוא סם מסוכן ולתופעות הלוואי שלו עלולות להיות השפעה שלילית על פעילות הלב ודיכוי נשימתי. מדובר בתופעה מכוערת כאשר כיום כל אחד יכול לרקוח את הסם בקלות בבית. ישנו קושי עולמי למיגור התופעה באמצעות חקיקה ועד שימצא פתרון חקיקתי, חייבים להגביר את המודעות בכל אספקט ובכל כיוון".

קריב הוסיפה כי "יש לנו עבודה משמעותית בהגברת המודעות והסברה גם בקרב הקורבנות והגברת האכיפה והענישה בקרב עבריינים. אני מוטרדת מהעונשים הקלים שבית המשפט פוסק, שלא מוביל להרתעה".

קריב ציינה כי בעקבות דיון שקיימה בכנסת, "המשטרה החלה המשטרה להכשיר שוטרים לטיפול מידי ומיטבי בצעירה שמגיעה ומתלוננת על תקיפה באמצעות סם אונס. אני פועלת בשיתוף משרד הבריאות ומרכז טנ"א לטיפול בנפגעי תקיפה מינית בביה"ח פוריה, לקדם הצעות חוק המשפרות את הטיפול המערכתי בקרבנות וכן לקדם הרתעה וענישה הולמת לתוקפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully