וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג וואלה! ספורט של כל שחקני ליגת העל: זהבי ראשון, ראיוס 2, בוזגלו 3

כוכב מכבי תל אביב כבש את הפסגה שנה שנייה ברציפות: "כבוד גדול להיבחר על ידי אנשי מקצוע ועיתונאים". ראיוס זינק 18 שלבים למקום השני: "מקווה להמשיך להיות משמעותי בדירוג". 3. בוזגלו, 4. אידריסו, 5. ברדה, 6. בניון, 7. מליקסון, 8. ורמוט, 9. נווקאמה, 10. גרסיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו כבר מסורת: כמו בעונה שעברה, לפניכם דירוג וואלה! ספורט של כל שחקני ליגת העל. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים ולכדורגלנים. חלק מהמצביעים ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

מי דירג? (לרשימת 51 המשתתפים בפרויקט)

איך דירגנו? המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי ההתרשמות הכללית מהשחקן - שילוב של רזומה, כושר נוכחי וציפיות לעונה הזו. את כל הנתונים אספנו, חישבנו ממוצע - והתוצאות לפניכם. חשוב להבהיר: ההצבעה לא התבססה על ביצועי השחקנים בעונה זו אלא על מכלול נתונים, דעות וציפיות מהשחקן לעונה הקרובה.

מי בדירוג? ההצבעה נסגרה בשבת, 20 בספטמבר. לרשימה נכנסו שחקנים בעלי חוזה בקבוצה מליגת העל. בסך הכול, עד לסגירת ההצבעה, היו 315 שחקנים כאלה.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הפרויקט, #דירוג_וואלה. התגובות המובחרות הועלו והוצגו באתר.

תודות:

- דורון שיינר, על הגרפיקה

- בלוג סטופקס, על ההשתתפות והעזרה

- אתר דריבליסט, על הנתונים הסטטיסטיים

* * *

למקומות 315-201

למקומות 200-101

למקומות 100-71

למקומות 70-41

למרומות 40-31

למקומות 30-21

למקומות 20-11

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. ערן זהבי - 9.63

קשר, מכבי תל אביב
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 1
הופעות - 34 | בהרכב – 31 |
שערים – 29

315 שחקנים השתתפו בדירוג הזה. מתוכם, רק אחד דורג באותו מקום שהיה בו בשנה שעברה. ערן זהבי, מקום ראשון אז ומקום ראשון עכשיו. בעונה שעברה כבש 29 שערי ליגה, ו-35 בכל המסגרות, וכן, גם היה שחקן העונה בדרך לאליפות שנייה שלו במכבי תל אביב ושלישית בסך הכול. הוא כבש שער אליפות גם במכבי וגם בהפועל – תחפשו מישהו שעשה את זה בעבר.

מתוך 51 מדרגים, 37 נתנו לזהבי ציון 10, ואם חושבים על זה, הוא לא דרך במקום אלא השתפר (בעונה שעברה הציון שלו היה 9.51; העונה 9.63). מזמן לא היה בישראל שחקן כה דומיננטי, וגם בדירוג – הפער הכי גדול הוא בין המקום הראשון לשני. אגב, הוא סוחב רצף כיבושים ב-7 משחקי ליגה רצופים (כולל העונה שעברה), והוא הרשית 11 פעמים באותם משחקים.

ובגלל שהסופרלטיבים עומדים להיגמר, בואו ניתן גם למספרים של דריבליסט לדבר:

משחקים במכבי תל אביב: 52
שערים במכבי תל אביב: 38
שער בממוצע כל: 107 דקות

משחקים בהפועל תל אביב: 94
שערים בהפועל תל אביב: 27
שער בממוצע כל: 217 דקות

- זהבי שיפר ביותר מפי 2 את קצב הכיבושים שלו מאז שעבר למכבי תל אביב.

- בחישוב גס, הוא דילג בתוך פחות משנתיים מעל ליותר מ-200 שחקנים ברשימת הכובשים הגדולים בכל הזמנים. כשעזב לפאלרמו, היו לפניו יותר מ-325 שחקנים. היום יש לפניו בדיוק 86 שחקנים שכבשו יותר (אבל למעשה, רק 57 "מדרגות" כיבוש שהוא צריך לעבור). כדי להיכנס לטופ-50 הוא צריך עוד 8 שערים (יהיו לו 73, ואז ישתווה לגלבאן ולבני לם)

תודה לכל המדרגים ולכל המגיבים. ניפגש בדירוג הבא. עד אז, ל-314 כדורגלנים לפחות (ולסוכן אחד או שניים) יש משימה קשה – לגרום לכך שבעונה הבאה יהיה זוכה חדש. נכון לעכשיו, קשה להמר על זה.

ערן זהבי לוואלה! ספורט: "זה כבוד גדול להיבחר על ידי אנשי מקצוע ועיתונאים זו השנה השנייה ברציפות, אך בדיוק כפי שאמרתי בשנה שעברה – הבחירה בי לא היתה יכולה להתקיים ללא חבריי לקבוצה, הצוות המקצועי והרפואי של המועדון, האוהדים והמשפחה התומכת, וכל משפחת מכבי תל אביב. בברכת פיו פיו, ועוד פיו אחד לשנה הבאה. שנה טובה וגמר חתימה טובה לכולם".

פיניאל סיטקילוב כתב בפייסבוק: "בתור אוהד חיפה, אני חושב שמגיע לו! שחקן גדול!"

נתנאל דדון כתב בפייסבוק: "אין להגנות פה בארץ תשובות ליכולות שלו,הלוואי ויישאר במכבי עוד עונה למרות שלא נראה לי"

גיא יעקב כתב בפייסבוק: "פיו פיו זו התגובה? הוא פשוט שחצן פרובוקטור"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. רובן ראיוס - 9.02

קשר, מכבי חיפה
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה – 20
הופעות - 27 | בהרכב – 27 |
שערים – 11

קפיצה גדולה של 18 מקומות בדירוג, לספרדי המוכשר של מכבי חיפה. בעונה שעברה לא שמר על יציבות, אבל למרות שנעדר לתקופה ארוכה בגלל הגליצ' לרגל של רפי דהן, כבש 11 שערים. העונה הוא אמור להיות הסיפור של מכבי חיפה. בקיץ וגם במשחק מול סכנין הראה מה הוא שווה, וגם אתמול, בשנייה אחת של גאונות, היה אחראי לשער השני של הירוקים מול הפועל פתח תקוה. אם יראה יציבות, יצדיק את הבחירה הגבוהה. אם.

רובן ראיוס לוואלה! ספורט: "זה מחמיא מאוד. אני מקווה להמשיך ולהיות חלק משמעותי בדירוג הזה גם בעתיד".

אביב אלמוד כתב בפייסבוק: "בתאקלים הוא מספר1... אבל הוא באמת שחקן גדול אם לאמר את האמת, אבל ממש לא מקום 2..."

מתן ברסולקר כתב בפייסבוק: "בוזגלו שנה שעברה היה ניראה טוב ממנו וגם השנה בוזגלו טוב ובכושר מצויין לא הגיוני שהוא עקף את בוזגלו לרויס של עליות וירידות לבוזגלו רק עליות"

יותם צור כתב בפייסבוק: "מקום שני או ראשון, שחקן מצוין"


אלדר כהן כתב בפייסבוק: "מקום 2? איזה בדיחה זה השחקן הכי אוברייטד בליגה..מגיע למשחקים רק מול הקטנות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. מאור בוזגלו - 8.52

קשר, הפועל באר שבע
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה – 4
הופעות - 35 | בהרכב – 34 |
שערים – 10

עלה רק שלב אחד בדירוג, אבל גם כמעט שש עשיריות בציון, שזה הרבה – במיוחד בשלבים האלה. 10 שערים, 14 בישולים בעונה שעברה – וזה רק בליגה. מאור בוזגלו הפך לאחד השחקנים המסוכנים בישראל, גם במצבים נייחים וגם בכלל. וכן, הוא הפך לנשק העיקרי של הפועל באר שבע, ולשחקן שאלישע הכי תלוי בו, לפי שעה. צמרת הדירוג הזו מתפרסמת כמה שעות לפני המשחק מול מכבי תל אביב. וזו בדיוק הקטגוריה שמאור בוזגלו צריך להשתפר בה, אם הוא רוצה להתקדם בדירוג הבא – המשחקים המכריעים. הקלאץ'. להיות שם כשזה קורה. בואו נראה אותו.

מאור בוזגלו לוואלה! ספורט: "כיף להתחיל את העונה עם שלושה בישולים, וטוב להיות בצמרת. מקווה שגם אני וגם הקבוצה שלי נתקדם בדירוג".

תומר סאסי כתב בפייסבוק: "השחקן המושלם, לפחות מקום שני, אין על בוזי, הילד ענק"

אביב אלמוג כתב בפייסבוק: "לפי המספרים הוא צריך להיות שני. שחקן ענק ואדם שלא מוותר לעצמו"

4. מוחמדו אידריסו - 8.19

חלוץ, מכבי חיפה
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה – לא דורג

למזלו, ההצבעות נסגרו לפני המשחק מול בית"ר ירושלים. ולא, המצביעים לא בחרו לפי משחק זה או אחר, אבל דווקא הפן ההתנהגותי של אידריסו נחשף במלוא הדרו ב-90 הדקות בטדי. יותר מדי עצבים והרחקה שתגרום לו להחמיץ אולי גם את המשחק החשוב מול מכבי תל אביב. מבחינת גולים, הוא כנראה יספק את הסחורה. היכולת הפיזית והפיניש שהראה בגרמניה לא יתנו לבלמי ישראל מנוח. אבל כל עוד הוא מתעסק בריבים ומחיאות כפיים לשופטים, אידריסו לא יצדיק את המקום הרביעי. מה שבטוח – אם הוא יהיה מפוקס בכדורגל נטו, אין חלוץ מאיים יותר בליגה הזו, וכולנו עוד נהנה מהביצועים שלו.

מוחמדו אידריסו לוואלה! ספורט: "נחמד לשמוע על הדירוג, תודה רבה, אבל אני קודם כל צריך להוכיח את היכולות שלי בישראל".

גיא ויכסלפיש כתב בפייסבוק: "אין חיפאי שפגשתי שלא אמר לי שהוא מעדיף את עמאשה קבוע. (וחלקם אפילו אמרו בהססנות אבוחצירא:) )"

עידו וקסמן כתב בפייסבוק: "מגיע לו!"

5. אליניב ברדה - 8.16

חלוץ, הפועל באר שבע
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 2
הופעות - 35 | בהרכב – 33 |
שערים – 7

ירידה קלה בדירוג וקצת יותר מהותית בציון (8.16 לעומת 8.95 בעונה שעברה). כנראה שסוף העונה שעברה היה בראש של המדרגים. ברדה זז לאחור, והתרומה שנמדדת במספרים ירדה משמעותית. לאור העובדה שבאר שבע הפסיקה לשחק ככל שהתקרבנו לקו הסיום, גם ההערכה לקפטן נפגעה קלות. אבל כמובן שזה לא משהו שאי אפשר לשקם בכמה שבועות טובים, החל מהערב במשחק המסקרן מול מכבי תל אביב. ברדה כבר הבהיר שלא משנה לו העמדה בה משחק, ושהוא מקבל באהבה את השינוי בסטטיסטיקה – העיקר הקבוצה.

אליניב ברדה לוואלה! ספורט: "העונה רק התחילה כך שמוקדם מבחינתי לעסוק בטבלאות ובדירוגים. אני מוכן שגם בדירוג השנתי אני ארד ושהקבוצה שלי תעלה מקום אחד למעלה".

גיא כהן כתב בפייסבוק: "ברדה מקום 5? אולי 500 הוא כבר סוס זקן"

רביד לוי כתב בפייסבוק: "ברדה חמישי? זגורי קשר וכבש יותר ממנו בעונה שעברה"

אדום מהדרום-באר שבע כתב בפייסבוק: "מלך אמיתי! רק התגובה שנתן לכם מלמדת למה האיש הזה ראוי למיקום הזה,אמנם המספרים שלו לא גבוהים אך התרומה שלו לקבוצה היא עצומה. תודה קפטן"

6. יוסי בניון - 8.13

קשר, מכבי חיפה
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה – לא דורג

הדמות הכי מרתקת בדירוג הנוכחי. לאורך ההצבעות בניון דורג בין המקום ה-14 למקום השלישי, זז מפה לפה ומלמעלה למטה. היו מדרגים שנתנו לו 10, אבל גם כמה שנתנו לו שישיות. למה? אולי הפציעה, הגיל, היעדר המשחק הרציף באירופה. מבחינת יכולת פוטנציאלית, בניון שייך לטופ הכדורגלנים של הליגה הזו. אבל כדי שבדירוג הבא הוא ימוקם בטופ של הטופ, הוא צריך לתת עונה של הטופ של הטופ. אתמול ראינו את הופעת הבכורה בליגה מאז 2002. נמשיך לעקוב.

אופק בן סימון כתב בפייסבוק: "בניון שישי? את מה שבניון שכח אף אחד בחמישייה הראשונה עוד לא למד (וכנראה שגם לא ילמד)"

יותם צור כתב בפייסבוק: "נמצא בכושר גרוע, מקווה שישחק כמו ששיחק בעבר ואז ייכנס לטופ 5"

7. מאור מליקסון - 8.10

קשר, הפועל באר שבע
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה – לא דורג

בין המקום השמיני לרביעי בדירוג וואלה! ספורט מפרידות שלוש מאיות הנקודה. כך שחמשת השחקנים האלה קרובים עד כדי 'קשה להכריע'. אבל הכרעה היתה, ושחקן הרכש של הפועל באר שבע הגיע למקום השביעי. כששיחק בגביע הטוטו, שחקנים שעמדו מולו טענו שמדובר בשחקן הכי טוב שיש כאן. הפציעה קצת פוגעת בקביעה הזו, בקבוצה שלו ובו, כי אנחנו עדיין מחכים. אולי בעוד חודשיים נהיה חכמים יותר.

אדום מהדרום-באר שבע כתב בפייסבוק: "מליקסון ראוי לטופ 3.. אם לא הפציעה המעצבנת היה מדורג יותר למעלה"

8. גילי ורמוט – 8.10

קשר, הפועל
תל אביב
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 48
הופעות - 35 | בהרכב – 34 |
שערים – 8

אחד הדירוגים המפתיעים ביותר בעונה שעברה היה של גילי ורמוט – ששובץ במקום ה-48. ברור שזה הושפע רבות מהיכולת החלשה של הפועל תל אביב בפתיחת העונה שעברה, כי העונה, בידיעה שהאדומים לא יעשו יותר מדי בליגה, ורמוט חזר למקומו הטבעי – טופ-10. הפציעה עברה והכדורגל שלו שוטף כבעבר. החסרונות: בעיות בפיניש ובעיקר היעדר חברים לשחק עמם. אבל כשזה נוגע לאינדיווידואליות, אין יותר מדי שחקנים טובים ממנו בליגת העל. בקושי שבעה.

Itamar Greenshtein כתב בפייסבוק: "אין סיכוי בעולם שוורמוט לא בטופ 3"

צחי קרצ'מר כתב בפייסבוק: "ורמוט מקום 8? איזה שבע שחקנים יותר טובים בדיוק מורמוט?"

9. אנתוני נווקאמה - 7.96

חלוץ, הפועל
רעננה
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 15
הופעות - 30 | בהרכב – 30 |
שערים – 6

בדירוג הוא התקדם, גם בציון, ולא ברור – פשוט לא ברור – איך אנתוני נוואקמה משחק בהפועל רעננה. טוב, נו, אולי יש כמה סיבות: העובדה שכבש רק שישה שערי ליגה בעונה שעברה, והעובדה שברוב דקות המשחק הוא לא בדיוק דופק עבודה. אז הנה שתי משימות לאנתוני – יותר גולים ויותר דקות של פעילות – ואז, או בינואר או בקיץ, הוא ימשיך לעלות בדירוג אבל ברעננה כבר לא יהיה.

10. קרלוס גרסיה - 7.94

בלם, מכבי תל
אביב
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 6
הופעות - 30 | בהרכב – 30 |
שערים – 2

צמוד-צמוד לחבר להגנה איתן טיבי (לא באמת חשבתם שהשניים ייפרדו, הא?), הספרדי ירד קצת בדירוג אבל עלה בציון (מקום שישי בעונה שעברה, אבל עם ציון של 7.77), והפך לפי פרויקט זה לבלם הטוב ביותר בליגה. בכל חודש שמבלה בישראל נראה יותר ויותר מחובר למכבי תל אביב, והאמוציות עולות בהתאם. כרגיל, הרמה של הצמד טיבי-גרסיה תכריע האם העונה תסתיים עם צלחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully