וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא רווק: ג'ורג' קלוני התחתן

שירות וואלה! סלבס

27.9.2014 / 22:30

הגבר המבוקש בהוליווד ומי שנחשב לרווק הנצחי, ג'ורג' קלוני, אמר היום "איי דו" לעורכת הדין ששבתה את לבו - אמל אלמודין. החברים הזוהרים חגגו איתם בוונציה. וואלה! סלבס צ'ארם

ג'ורג' קלוני, אמל אלמודין. splash
האישה תפסה את הרווק! ג'ורג' קלוני עם אמל אלמודין באיטליה/splash

חובבות כוכבי קולנוע בכל רחבי העולם, אולי עדיף שתוותרו על קריאת השורות הבאות: ג'ורג' קלוני הוא גבר נשוי. השחקן המוכשר/ הרווק הנצחי של הוליווד/ הצ'ארמר שהחליף כמה וכמה נשים יפות בשנים האחרונות - אמר היום (ש') "איי דו" כשהתחתן עם עורכת הדין הבריטית אמל אלמודין. הטקס האינטימי, נערך בעיר ונציה שבאיטליה - כנראה הלוקיישן האירופי המועדף לחתונות הוליוודיות.


עוד סיפורים נוצצים:
רואים בטן: אלישיה קיז הריונית בעירום
מתיחת פנים: איך השתנה קניה ווסט?
לירז דרור חושפת: "אני ישנה בעירום"

ג'ורג' קלוני, אמל אלמודין. splash
קלוני ואלמודין מגיעים לוונציה, בסוף השבוע/splash
ג'ורג' קלוני, אמל אלמודין. splash
חיבוק אוהב? צ'ק!/splash

אלמודין (36), עורכת דין לזכויות אדם שגדלה באנגליה למשפחה ממוצא לבנוני, זכתה להצעת נישואים מרגשת מקלוני בן ה-53, בזמן ארוחת ערב שהכין עבורה (הוא מבשל!) בביתו. זאת, רק חודשים ספורים אחרי שהחלו בקשר הרומנטי שנותר חשאי בכל התקופה שקדמה לתכנוני החתונה.

לעומת ההזמנה שקיבלה להשתתף בוועדה של האו"ם שתחקור טענות על הפרת החוק הבינלאומי במבצע "צוק איתן" שדחתה באלגנטיות, את האופציה לנישואים לקלוני היא קיבלה בברכה. כן, זה כלל גם טבעת עם יהלום של שבעה קראט, שקשה היה לה להסתיר, כך שדבר האירוסים נחשף בחודש אפריל האחרון.

ג'ורג' קלוני. splash
החתן הנרגש! קלוני מגיע לטקס החתונה/splash
ג'ורג' קלוני, אמל אלמודין. splash
כאן, קלוני עם החברה הטובה סינדי קרופורד/splash
ג'ורג' קלוני,. splash
מסיבת רווקים! קלוני חוגג בערב שלפני היום המאושר בוונציה/splash

בתום שלל ההכנות, הגיעו אתמול (ו') בני הזוג המאושר לעיר האיטלקית. אחרי ארוחת ערב נוצצת עם המוזמנים המכובדים אמש, כולם הגיעו למלון בוטיק שקם על מבנה של אסם מהמאה ה-19. הערב, שלל המוזמנים עלו לשייט בתעלות העיר, שהובילו אותם למלון יוקרה מבודד שהוקם במבנה ששימש בעבר כארמון - שם התקיים הטקס המרגש שערך חברו של השחקן, ראש עריית רומא לשעבר, וולטר ולטרוני.

החתן, לבש טוקסידו מהודר של בית האופנה היוקרתי ארמאני (כפי שגילה המעצב ג'ורג'יו ארמאני עצמו), בעוד שאשתו הטרייה, בחרה בשמלת כלה מהודרת מעשה ידי בית האופנה הבריטי אלכסנדר מקווין. הכי קייט מידלטון מצדה.

ג'ורג' קלוני. splash
נתפסתם! התמונה שחשפה את הקשר של קלוני/splash

בין האורחים שהגיעו במיוחד כדי לראות את מיסטר רווק נישא בפעם השנייה (הראשונה היתה לטליה באלסם בסוף האייטיז, בנישואים שהסתיימו אחרי כארבע שנים) - בני משפחתו של קלוני, אך גם כמה מחבריו הטובים והמפורסמים מהוליווד.

באירוע החגיגי נכחו מאט דיימון, הזמר בונו, השחקנית אמילי בלאנט, עורכת מגזין האופנה "ווג" אנה ווינטור ודוגמנית העל סינדי קרופורד עם בעלה רנדי גרבר. כולם נהנו מארוחה בת חמש מנות, שתסתיים רק כאשר יחזרו למלון הבוטיק, שם נערך מופע זיקוקים.

על פי הדיווחים, אחרי כל החגיגות היום, יערך באיטליה גם טקס איחוד אזרחי שמתוכנן ליום שני הקרוב. עבור טקס הנישואים הממלכתי יותר בעיר הגונדולות, חלק מהתעלה המרכזית "גראנד קאנאל" של וונציה יחסם לתנועה בהוראת ראש העיר. הכי איש חשוב מאוד, קלוני.


וואלה! סלבס פספסה את קלוני, אבל עוד יש לה סיכוי עם ברוס ג'נר. לא?


רכלו על החתונה של ג'ורג' קלוני בפייסבוק

מאט דיימון. splash
הבאת ז'יטונים מ"אושן 11"? מאט דיימון/splash
בונו. splash
פעיל כמו הכלה. בונו/splash
אנה ווינטור. ספלאש
לא יכלה להרשות לעצמה לפספס. אנה ווינטור/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully