וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו ישבור את כל השיאים. הוא השחקן השלם אי פעם"

כוכב ריאל מדריד נישל את סנטיאנה מהטופ 10 של הכובשים בלה ליגה, אבל חלוץ העבר מפרגן: "הוא מומחה בכל תחום". וגם: גארת' בייל עולה על רגלה של אוהדת עם הרכב

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
רק שימשיך. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו הרעיד את הרשת של אלצ'ה ארבע פעמים ביום שלישי (1:5) והגיע ל-186 שערי ליגה במדי ריאל מדריד. בכך נכנס הפורטוגלי הנהדר לעשרת הכובשים הגדולים בתולדות הליגה הספרדית והשתווה לכוכב העבר סנטיאנה, שלא נוטר טינה על כך שימצא את עצמו מחוץ לעשירייה ההיסטורית.

"רונאלדו עוד ישבור את כל השיאים", פרגן חלוץ העבר של ריאל מדריד, כיום בן 62, בראיון שהעניק ל"אס" הספרדי. "הוא שחקן מדהים ואני מקווה שהתרומה שלו תביא לריאל עוד תארים רבים".

סנטאינה אפילו זיהה שיפור נקודתי אצל רונאלדו: "מאז שהגיע אנחנו יודעים שהוא מצוין באוויר, אבל לאחרונה, מבחינה פיזית, ראיתי שהוא השתפר עוד יותר בתחום הזה. הוא שדרג את הטכניקה שלו. הוא מומחה בכל דבר, לכן הוא השחקן השלם ביותר שהיה אי פעם".

רונאלדו, כזכור, פתח את העונה עם שער לרשת קורדובה, אך נעדר מההפסד לריאל סוסיאדד במחזור השני מכיוון שקיבל מנוחה יזומה. הוא חזר לדרבי מול אתלטיקו וכבש שער אחד בהפסד, אבל מאז ריאל מנצחת והוא לא עוצר. אחרי שער בחמישייה לרשת באזל בליגת האלופות הגיע שלושער ב-2:8 המהדהד במגרשה של לה קורוניה ובשלישי הרביעייה הביתית מול אלצ'ה. מה הוא מכין לוויאריאל בשבת?

ובינתיים בספרד מפרסמים היום סרטון שבו נראה גארת' בייל שמתקשה לפלס את דרכו ברכב האודי שלו בין עשרות המעריצים, וביניהם גם אוהדת סביליה אלבה, שבסך הכול ניסתה לצלם אותו. אלא שבמהלך הניסיון של בייל לנוס מעדת המעריצים, הוא גם עולה על רגלה של אותה אוהדת. איך היא מגיבה? לא תאמינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully