וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראליים

TECH

22.9.2014 / 17:32

אתם מכירים אותם מהיוטיוב, או מהפייסבוק, לא בדיוק יודעים להיזכר בשם אבל בהחלט זוכרים את המערכון או הקליפ. קבלו את כוכבי הרשת של ישראל 2014

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תהילת כוכבי הרשת היא תהילה חמקמקה. כשהמצולמים שלנו – מיטב הפרצופים המוכרים של יוטיוב ופייסבוק בשנה האחרונה – מגיעים לרחבת הבימה, כמות עוברי האורח שמזהים אותם אינה אחידה. כל כמה דקות ניגש אזרח אחר לאחד מהם, "רגע, אתה לא הזה מהסרטון ההוא?" מזהים, אבל לא בטוחים מאיפה.

בחרנו לפרויקט הצילומים כוכבי רשת פופולריים שזכו למאות אלפי צפיות או עוקבים, אבל לאו דווקא קיבלו את חיבוק הברנז'ה המפרגן. רועי כפרי כבר מזמן טאלנט-על, ניר וגלי עשו את "ארץ נהדרת" ואודי כגן ("משיח") נחטף בהמוניו. אנחנו בחרנו בעיקר את הפרצופים שמוכרים ללא מעט גולשים מרחבי הארץ, אבל שעדיין לא קיבלו הצעה לסדרה יוקרתית ולא תמצאו את השם שלהם במדור הרכילות של "עכבר העיר". יוצא מן הכלל הזה הוא אולי גדי וילצ'רבסקי, שדווקא כן הגיע לשיח התקשורתי עם הסרטונים הפוליטיים שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יובל בינדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו נפגשים, כאמור, ב"הבימה", מעוז התרבות הישראלית, על רקע הפסל של תומרקין, כדי לצלם את גיבורי התרבות החדשים של עולם הלייקים. ראשון מגיע יובל בינדר (28), כוכב אימפריית "שרוטונים", כשהוא גורר אחריו בובת קרטון של כלה מהסרטון המצליח "חתונאחס". "אני ישן איתה בלילה", הוא מתוודה. בינדר הגיע ל"שרוטונים" אחרי תקופה ארוכה שבה עשה דיבובים פארודיים ביוטיוב, והוא הביא לחברת הסרטונים להיטים כמו "היי רק הכרנו" ו-"גמבה סטייל" שעשו בשנתיים האחרונות מיליוני צפיות.

לערוץ היוטיוב של "שרוטונים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדי וילצ'רבסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת אחריו מגיע גדי וילצ'רבסקי ("אין לי גיל", הוא מבהיר), כרגיל עם המגפון והכובע. וילצ'רבסקי פרץ לחיינו בתקופת המהפכה החברתית בתור דמות הסטלן שתמיד תמצאו אותו מוחה נגד משהו בקריאת "נחנקנו, נחנקנו". יש לו מעל 160 אלף עוקבים בפייסבוק שם הוא מפרסם את חוכמת החיים שלו, ובסרטוני היוטיוב שלו הוא כבר נטפל בשנה שעברה לשר האוצר יאיר לפיד והשנה לשרת הבריאות יעל גרמן. האנשים ברחוב מזהים אותו הכי מהר – מה שמוכיח שהמיתוג עבר בהצלחה, וכשוילצ'רבסקי מגיע לזירת הצילומים הוא מיד משתרע על הדשא ולא זז משם עד שגוררים אותו. זה, בגדול, מה שהוא עושה בחיים. "רובץ ובוהה בשמיים".

לעמוד הפייסבוק של גדי וילצ'רבסקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיא הוכמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיא הוכמן (26) ושותפו עילי וידאומן מגיעים לרחבת "הבימה", והוכמן כהרגלו מפוצץ באנרגיות ולא מפסיק לקפוץ על כולם. גם עוברי האורח שלא באמת מזהים אותו מסדרת מערכוני הרשת של "נייס גיא", עדיין מרגישים שיש כאן סוג של סלב, או לפחות משוגע היפראקטיבי מבדר. הוכמן שיתף פעולה לא מעט עם "שרוטונים", אבל הוא זכור בעיקר מהפארודיות שלו על אמני הפיתוי שהגיעו למאות אלפי צפיות ביוטיוב, כמו "חברה לקיץ" ו"חברה לחורף", אבל בעיקר "חברה לחורף". ואם לנאור ציון היה צאצא, סביר להניח שזה מה שהיה יוצא לו.

לערוץ היוטיוב "נייס גיא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אור פז ותום טרגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם את דמות ה"אפס" של תום טרגר ואור פז (שניהם בני 25) אנשים ברחוב מסביבנו מזהים. ה"אפס" הוא דמות ישראלי מכוער, טיפש וצרחן שמגלם טרגר בסדרת סרטונים שהפיקו יחד בסטודיו sugar zaza שהקימו (שם הם התחילו את דרכם ברשת עם "אחמד וסלים" וקליפ הממים המפורסם). בסדרה טרגר כבר היה תלמיד אפס, תייר אפס, גיימר אפס ואפילו כלב אפס – סרטון שעשה מעל חצי מיליון צפיות ביוטיוב, ועל הדרך התפלק להם סרטון לא מתוכנן: "אפס באזעקה". זה קרה במהלך מבצע "צוק איתן", כשבאמצע הצילומים לאחד הפרקים בסדרה נשמע אזעקה והצוות כולו רץ למרחב מוגן - מה שלא מנע מטרגר להמשיך לגלם בצרחות את האפס שלו.

לערוץ היוטיוב של Sugar Zaza

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חן לס ומני מונו/מערכת וואלה!, צילום מסך

חן לס ומני מונט (שניהם בני 21) הם אולי היחידים בקבוצה שלא מנהלים קריירת רשת, והגיעו למעמדם לגמרי בטעות, שלא לומר בייסורים: במהלך שירותם הצבאי הם צילמו את עצמם רוקדים לצלילי "אה אה אה אהבה" של אפרת גוש, הקליפ הפך ללהיט ויראלי מטורף – ושלח את שניהם היישר לכלא. "מגניב, אחי", מתלהב הוכמן כשהוא שומע את הסיפור. להיכלא בשם האמנות, כל כך רומנטי. לס ומונט מגיעים לצילומים היישר מהצבא, אבל הפעם הם מחליטים לא לבייש את המדים ולהחליף לבגדים אזרחיים - אבל עדיין עם כומתות. אמנות זו אמנות. הסרטון המקורי כבר הוסר מהרשת, אבל עד שישביתו גם את הלינק הזה - תוכלו להקליק ולהיזכר.

לעמוד הפייסבוק של חן לס
לעמוד הפייסבוק של מני מונט

לצערנו, אין בנות בפרויקט. אמנם פנינו לכמה כוכבות יוטיוב – שבדרך כלל מנפקות פחות מערכונים מצחיקים ויותר קליפים חושניים – אך מסיבות שונות לא צלח בידיהן להצטרף לצילומים. כך נוצרה תמונת המצב של כוכב הבידור האינטרנטי העממי של ישראל 2014: גבר, בגילאי 20-30, מייצג דמות מאוד מקומית ומחוברת לתרבות הישראלית (חייל, סטלן, ישראלי מכוער או אמן פיתוי), ורצוי שיהיו לו כמה ברגים רופפים. בקיצור, שתפו.

צילומים: רובי קסטרו
הפקה: חגית ברק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יו טיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully