וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: מילואימניקים יוכלו לעשן מריחואנה רפואית

בהחלטה שפורסמה בחדשות 2 נקבע כי חיילים בשירות מילואים פעיל המחזיקים ברישיון משרד הבריאות יוכלו לעשן את הסם. טרם נקבע אם העישון יותר בבסיסים ובזמן פעילות מבצעית

חיילי מילואים. GettyImages
לא ברור אם יוכלו לעשן בנוכחות חיילים אחרים/GettyImages

צה"ל החליט בהחלטה תקדימית לאשר לחיילי מילואים שמקבלים מריחואנה רפואית ברישיון של משרד הבריאות לצרוך את הסם גם בזמן שירות המילואים שלהם - כך דווח הערב (ראשון) בחדשות 2. כ-20 אלף איש מחזיקים ברישיון לרכוש מריחואנה לצרכים רפואיים וכמה מאות מהם משרתים באופן פעיל במילואים.
.
מדובר צה"ל נמסר: "קנאביס רפואי ניתן כטיפול תרופתי במחלות שונות בהתאם לנוהלי המערכת האזרחית. קביעת הפרופיל ושחרור משירות מילואים נעשה בגין המצב הרפואי, ולא עקב צריכת הקנאביס. נציין כי בימים אלה מתקיימת בצה"ל עבודת מטה שבה נבחן אופן השימוש בקנאביס רפואי על ידי חיילי צה"ל".

בתגובה של דובר צה"ל ניתנה התייחסות גם לחיילים בשירות סדיר, אך עדיין לא ברור אילו הגבלות יוטלו על עישון הסם במסגרת השירות הצבאי. בין הסוגיות שלגביהן טרם התקבלה החלטה הן האפשרות שהחיילים בעלי הרישיון של משרד הבריאות יוכלו לעשן בתוך הבסיס, האפשרות לעשן ליד חיילים אחרים שלהם אין רישיון והאפשרות שיתאפשר לעשן מריחואנה גם במהלך פעילות מבצעית.

עוד ידיעות בנושא צבא וביטחון
סדקים בקירות, עובש במזגנים: החצר האחורית של צה"ל
מזל"ט ישראלי התרסק בלבנון בעקבות תקלה טכנית
חיזבאללה לא שכח מי האויב האמיתי שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully