וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט מונה למנהל טכני בססאנה התאילנדית

המאמן הישראלי מצא לעצמו ג'וב מסקרן חדש: טרו ססאנה, השלישית בטבלה התאילנדית, מינה אותו ליועץ מיוחד לבעלים: "באתי לעשות את הקבוצה טובה יותר"

אברהם גרנט מצא לעצמו משרה חדשה ומסקרנת: המאמן הישראלי מונה הערב (שלישי) למנהל המקצועי של קבוצת BEC טרו ססאנה מהליגה התאילנדית, שנמצאת כרגע במקום השלישי בטבלה. הקבוצה ממוקמת בבנגקוק וגרנט הגיע למקום אתמול והוצג רשמית בתפקידו החדש. גרנט יפקח על האימונים ויעבוד לצד הג'נרל מנג'ר רוברט פרוקוראר והמאמן חוסה אלבס. גרנט גם יהיה אחראי על הקשר של הקבוצה עם קרוזיירו הברזילאית.

"באתי לכאן כדי לעשות את הקבוצה טובה יותר", אמר גרנט במסיבת עיתונאים הערב. "הגעתי כדי לייצר הזדמנויות למועדון - זה התפקיד שלי".

פרוקוראר אמר: "זה רגע מאוד מרגש עבור המועדון, שאגדה כמו אברם גרנט עובד איתנו. הוא יגיע לכל האימונים ויבחן את ההתפתחות המקצועית של השחקנים. זו הזדמנות נהדרת עבור השחקנים שלנו ללמוד ממאמן מכובד כל כך. הצעד הזה הוא חלק מהמחוביות של הקבוצה שלנו לעשות כמיטב יכולתנו להשגת תוצאות עבור המועדון והאוהדים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'וב חדש ומפתיע. אברהם גרנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרו ססאנה הוקמה ב-1992. היא משחקת באצטדיון "72 השנים" בבנגקוק, המכיל 12,500 מקומות. המאמן, חוסה אלבס, המכונה זאוגה, הוא כדורגלן עבר ברזילאי בן 70. הקבוצה זכתה בשתי אליפויות רצופות בין 2000 ל-2002. סוון גוראן אריקסון השבדי אימן את המועדון בין ספטמבר לנובמבר 2012. בעונה שעברה היא סיימה במקום השביעי. בקבוצה משחק בין היתר ג'ורג'י וולקאם, שהופיע עם נבחרת הונדורס בכל שלושת משחקיה במונדיאל 2010. גם דאיקי איוומאסה, שחקן נבחרת יפן וראדומיר דאלוביץ' מנבחרת מונטנגרו נמנים על הסגל.

גרנט, 59, החל את קריירת האימון שלו בהפועל פתח תקוה ואחרי שתי זכות רצופות בגביע הטוטו, עבר ממנה ב-1991 למכבי תל אביב. הוא הוביל את הצהובים לשתי אליפויות, זכייה בגביע ועוד זכייה בגביע הטוטו, לפני שעבר לעונה אחת להפועל חיפה ומיד חזר לקרית שלום. הקדנציה השנייה במכבי תל אביב הייתה פחות מוצלחת והסתיימה אחרי ארבע שנים עם זכייה בודדת בגביע הטוטו ומשם עבר גרנט למכבי חיפה וזכה עמה בשתי אליפויות.

התחנה הבאה הייתה נבחרת ישראל, אותה אימן במשך שלוש שנים, אולם לא הצליח להעפיל ליורו 2004 ולמונדיאל 2006, למרות קמפיין שהסתיים ללא הפסד. בספטמבר 2007 גרנט, שמונה זמן קצר קודם לכן ליועץ בצ'לסי, החליף את ז'וזה מוריניו כמנג'ר המועדון בצעד מפתיע. הוא סיים את העונה במקום השני בפרמיירליג והפסיד באותו גמר ליגת האלופות הזכור עם ההחלקה של ג'ון טרי.

גרנט פוטר מצ'לסי מיד לאחר אותו הפסד בגמר ועבר לפורטסמות'. הוא הוביל את הקבוצה לגמר הגביע האנגלי, אבל גם ירד איתה ליגה. מפומפי הוא עבר לווסטהאם, ירד גם איתה לליגת המשנה ולאחר שעזב, אימן בין ינואר למאי 2012 בפרטיזן בלגרד, מה שהיה המשרה האחרונה שלו עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully