וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווק בן 54 זכה ב-12 מיליון בלוטו: "עכשיו אהיה מחוזר"

האיש, גנן מצפון הארץ, ממלא טפסי לוטו בקביעות כבר חצי שנה. ביום שבת ההתמדה השתלמה כשהתבשר שזכה. כעת הוא מצפה שעם הכסף תגיע חתונה: "בטוח שאקבל הצעות נישואין רבות"

גנן  מצפון הארץ זכה  ב-12 מיליון ש"ח בהגרלת הלוטו, ספטמבר 2014. באדיבות מפעל הפיס,
"קודם כל דירה". הזוכה המאושר/באדיבות מפעל הפיס

גנן גידל מיליון בגן: רווק בן 54 מצפון הארץ העוסק בגננות הפך בן לילה למיליונר, כשזכה בהגרלת הלוטו שנערכה במוצאי השבת האחרונה ב-12 מיליון שקלים. לדבריו, בחצי השנה האחרונה הוא ממלא בקביעות טופס של 14 טורים, שבהם הוא מזין בכל פעם את אותם המספרים – תאריך יום ההולדת שלו, שלושה מספרים בלוטומט ושלושה מספרים קבועים.

"השקעתי 40.60 שקלים וזכיתי ב-12 מיליון שקלים, זו התחלה נהדרת לשנה החדשה", סיפר הגנן בהתרגשות. הוא ציין כי כבר החל לתכנן מה יעשה בחלק מהכסף: "קודם כל אקנה דירה, אני גר כעת בדירה שכורה ועכשיו יש לי אפשרות לקנות דירה מרווחת". באשר לשאר הכסף, הוא סיפר כי יסגור אותו למשך שנה בבנק ובזמן הזה "יחשוב מה לעשות אתו".

נוסף על הדירה, הזוכה המאושר אמר שייתכן שהכסף יקרב אותו גם אל החתונה. "אני בטוח שאהיה מבוקש ומחוזר ואקבל הצעות רבות לנישואין. עכשיו אני מבין את האמרה 'אישה נאה ודירה נאה מרחיבין את דעתו של האדם'. אני מקווה מאוד שלקראת השנה החדשה תהיה לי גם דירה נאה וגם אישה נאה".

לקריאה נוספת:
מי זורק לפח 1.25 מיליון דולר?
הדרך אל האושר? 2 זוכים ב-650 מיליון בלוטו בארה"ב
זכה בלוטו וחיכה שהשלג בירושלים יפשיר כדי לאסוף את הפרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully