וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקת שווא נשמעה בכמה יישובים באזור עוטף עזה

כשבועיים בלבד לאחר שהסתיים מבצע "צוק איתן", נשמעה אזעקת "צבע אדום" ביישובים במועצה האזורית חוף אשקלון. לאחר זמן קצר התברר כי מדובר באיכון שווא ולא באזעקת אמת. "היה מבהיל"

עשן בנתיב שיגור רקטה מרצועת עזה, אוגוסט 2014. רויטרס
רקטה משוגרת לעבר ישראל במהלך "צוק איתן"/רויטרס

אזעקת שווא נשמעה הבוקר (שני) בכמה יישובים במועצה האזורית חוף אשקלון, כשבועיים בלבד לאחר שהסתיים מבצע "צוק איתן". בתום בדיקות נמצא כי מדובר בהתרעת שווא ולא באזעקת אמת. "אנו בודקים ברגעים אלה מה הייתה הסיבה שבגינה הופעלה האזעקה", מסר גורם צבאי לוואלה! חדשות.

"אחרי כמעט חודש של שקט מוחלט הגיעה אזעקה שבהחלט הייתה מאוד מלחיצה", הודתה מעין שניאור, תושבת אחד היישובים בהם נשמעה האזעקה. לדבריה, "זה היה ממש מבהיל".

ביום חמישי האחרון נשמעו כמה אזעקות שווא בקריית שמונה וביישובים באצבע הגליל הסמוכים לגבול לבנון. בצה"ל מסרו לאחר מכן שמקור התקלה ייבדק. הפעלת הצופרים גרמה לבהלה בקרב תושבים רבים. "זה גרם לי להתקף חרדה", סיפרה אז לוואלה! חדשות יפה אזרן, תושבת קריית שמונה. היא סיפרה שהיא הייתה באירוע בעפולה כשקיבלה שיחות על כך שיש אזעקה בקריית שמונה. "הבן שלי לא ענה ונורא נבהלתי. ביקשתי משכנה שתיצור איתו קשר - אבל גם אחרי שהוא אמר שהכל בסדר, לא הצלחתי להירגע".

עוד בוואלה! חדשות:
יעלון על תקציב הביטחון: "4,500 רקטות על ישראל יעלו יותר"
אבי הזמר מ"כוכב נולד" נעצר; חשוד גם בשידול לזנות
מהפך בבחירות בשבדיה: הימין הקיצוני בדרך לממשלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully