וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משמלת סטייקים לטוגה צחורה: למה ליידי גאגא התלבשה אחרת בישראל?

14.9.2014 / 15:28

מסע ההופעות של הליידי ברחבי העולם סיפק לא מעט מראות מטורפים אך דווקא בביקור במזרח התיכון היא מאמצת לוק מאופק יותר. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

אילו סודות נחשפו במכתב הסרבנים? סערת מכתב הסרבנים של 8200 לא נרגעת: אחרי הדיון המוסרי על צדקת טענותיהם, שר התחבורה, ישראל כץ מאשים כי בוגרי היחידה שחתומים על המכתב ומסרו עדויות על השירות הצבאי שלהם חשפו פרטים על אחת היחידות החשאיות בצה"ל: "בתי עדי שירתה כקצינה ב-8200. מעולם לא גילתה לי סודות, למרות שאני שר בממשלה, עכשיו הכל מרוח בעיתונים".

האם המאמץ האמריקני נגד דאעש יוליד מפלצת? במסגרת הלחימה נגד דאעש, הנשיא ברק אובמה והקואליציה שלו ימסרו נשק ויאמנו קבוצות של כורדים, עירקיים ואפילו מורדים מתונים בסוריה על מנת שיילחמו באויב המשותף. מאל קעאדה באפגניסטן ועד לחימוש קיצונים במלחמת האזרחים הסורית - מדיניות החוץ האמריקנית מתאפיינת לא פעם בחימוש קבוצות מורדים ומחתרות שבסופו של דבר מפנות עורף ויוצאות נגד ארצות הברית. האם האסטרטגיה החדשה למלחמה נגד דאעש עלולה ליצור אפקט בומרנג נוסף?

קמפיין השטרות שעולה לנו ביוקר: מיתון? האטה? חיסכון? בבנק ישראל, כך נראה, העסקים כרגיל. הבנק השיק קמפיין לשטרות חדשים בעלות של חמישה מיליון שקלים מכספי משלם המסים. מהבנק נמסר כי העלות הגבוהה של הקמפיין נובעת מהוצאות גבוהות על הפקת הפרסומת והקמת אתר ייעודי שנועד להסביר לאזרחים על השטרות, אך במבט ראשון נראה כי הקמפיין אינו "הסברתי" כפי שהבטיחו בבנק. דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה, מנסה להבין למה השקת שטרות חדשים עולה לנו מיליונים.

התחזית: הלילה ייתכן טפטוף בעיקר בצפון הארץ, מחר מעונן חלקית, בשעות הבוקר יתכן גשם קל בצפון ובמישור החוף.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully