וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצ'ל חתם במכבי חיפה: "מודה לקבוצה על היחס החם"

4.9.2014 / 16:30

הקשר הספרדי עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לעונה אחת. מקורב לעסקה טען: "הוא העדיף לשחק במקום אחר". גם לויטה חתם ויחליף את סטויקוביץ' מול סכנין: "אעשה הכול למען הקבוצה"

אדריאן הרבשטיין

בסרטון: מכבי חיפה מנצחת את נצרת עילית במשחק אימון

הסגל של מכבי חיפה הושלם היום (חמישי) באופן סופי עם החתמתו לעונה אחת של מיצ'ל. הקשר הספרדי ששוחרר מחטאפה אחרי שלוש עונות במדיה בליגה הספרדית הבכירה, עבר את הבדיקות הרפואיות, ערך סיור במתקני המועדון וחתם רשמית על חוזהו לעונה הקרובה. מיצ'ל צפוי להשתכר כ-320 אלף יורו נטו לעונה.

לאתר הרשמי של מכבי חיפה אמר מיצ'ל: "ישראל מוצאת חן בעיניי מאוד, אני מרגיש בטוח. הספקתי לראות הרבה מהעיר חיפה והיא מאוד יפה. אני מקווה להיות כאן הרבה זמן. התייחסו אליי טוב מאוד מהרגע שהגעתי, נתנו לי להרגיש חלק מהקבוצה, כאילו אני בבית. אני מודה לקבוצה על היחס החם והתמיכה. אני יודע שמכבי חיפה זה מועדון גדול בישראל".

על האצטדיון החדש אמר: "למרות שזה אצטדיון חדש, נראה שתהיה בו אווירה חמה וביתית. זה אצטדיון שנותן חשק לעלות ולשחק. ירוק עולה!".

מיצ'ל חותם על החוזה במכבי חיפה (צילום: אתר רשמי מכבי חיפה). מכבי חיפה
רוצה כבר לשחק באצטדיון החדש. מיצ'ל חותם/מכבי חיפה

"מיצ'ל בחן הצעות אחרות לפני שהגיע למכבי חיפה. אחרי שהחלון נסגר לא הייתה לו ממש ברירה. חטאפה לא רצתה אותו, ולא הייתה לו הצעה יותר טובה ממכבי חיפה. בסוף הוא החליט להגיע למועדון וזה מה שחשוב". כך אמר אתמול (רביעי) גורם המקורב לעסקת החתמת של הקשר הספרדי מיצ'ל.

כזכור, לאחר שכבר הודיע כי הוא מסרב לחתום בקבוצה בשל הצעות אחרות, מיצ'ל נחת אתמול בישראל במטרה לחתום במכבי חיפה. אותו מקורב טוען כי השחקן אכן החזיק בהצעות מקפריסין וספרד, אולם בעקבות סגירת חלון ההעברות החליט לשחק בישראל. בהפועל באר שבע, לה הוצע, אגב, סיפרו אתמול כי הסכומים עליהם דובר מולם היו נמוכים משמעותית.

מיצ'ל, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה
"חטאפה לא רצתה אותו, ולא הייתה לו הצעה יותר טובה ממכבי חיפה". מיצ'ל/מכבי חיפה

השוער אוהד לויטה, שסיכם אתמול וישמש כשוער השני של הקבוצה, חבר הבוקר לאימוני הקבוצה ואמר לאתר הרשמי: "אני שמח לחתום במכבי חיפה. זה פרק חדש עבורי. אעשה הכל כדי לתרום לקבוצה". לויטה יושאל למכבי חיפה ובתום העונה יחזור לנתניה.

במכבי חיפה הסבירו אתמול כי ההחלטה התקבלה על ידי המאמן אלכסנדר סטנוייביץ', בשיתוף גיורא אנטמן, לאחר שהמאמן הבין שסטויקוביץ' השוהה עם נבחרת סרביה לא יוכל לשחק בגביע הטוטו. "לויטה היה שוער נבחרת, הוא שוער מנוסה שיוכל לעזור לנו", אמרו במועדון.

אוהד לויטה, שחקן מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה,
גם הוא חתם רשמית. אוהד לויטה/ראובן כהן, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully