וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער ובישול לנאתכו ב-0:6 של צסק"א מול רוסטוב

הצגת ענק לישראלי, שכבש בדקות 42, 54 ו-89. ריקן כבש וכיכב בניצחון ציריך, משחק שישי רצוף ללא ניצחון ללוזון

קשר צסק"א מוסקבה ביברס נאתכו חוגג שער. Epsilon, GettyImages
השתלב במהירות שיא. ביברס נאתכו/GettyImages, Epsilon

ביברס נאתכו רשם היום (ראשון) הצגה גדולה במדי צסק"א מוסקבה שהביסה 0:6 את רוסטוב במשחק שפתח את משחקי היום במחזור השישי בליגה הרוסית. הקשר שערך את הופעתו השלישית בלבד במדי קבוצתו החדשה, וכבש בפנדל במשחקו הקודם בקאזאן, רשם שלושער פרטי ובישול, ואחרי שני הפסדים בשתי הופעותיו הראשונות בקבוצה, הוא סוף סוף הוביל אותה לניצחון שנראה ששיחרר הרבה לחץ במועדון.

הקשר הישראלי פתח את חגיגת השערים בדקה ה-42 בפנדל מוצלח. בדקה ה-52 הכפיל אחמד מוסא את היתרון עם שער משלו, ושתי דקות בלבד לאחר מכן השלים נאתכו צמד אחרי מבצע קבוצתי בסיומו בישל לו רומן ארמנקו, הרכש הטרי של צסק"א ששיחק עם נאתכו בעבר במדי רובין קאזאן וערך הופעת בכורה. בדקה ה-59 השלים גם מוסא צמד עם דחיקה מקרוב שקבעה 0:4, וכעבור שש דקות הוסיף נאתכו גם בישול, כשהחזיר לארמנקו טובה וסידר לו את השער החמישי, לפני שחתם את המופע הפרטי שלו עם השלישי בדקה ה-89.

עוד היום:

* אבי ריקן הוביל במו רגליו את פ.צ. ציריך לניצחון חוץ 0:2 על סנט גאלן במסגרת המחזור השביעי בשוויץ. ציריך נמצאת בכושר מצוין והיא עם 16 נקודות בשבעה משחקים. בדקה ה-77, ריקן הקדים לכדור את בלם סנט גאלן, ניסו קפילוטו וכבש את הראשון. שתי דקות לאחר מכן, הוא בישל לפרנק אטונדי, שכבש מול השוער. קפילוטו, שהשלים 90 דקות, חווה משחק לא טוב, גם גרם לפנדל שהוחמץ בדקה ה-12 וגם ראה בהמשך כרטיס צהוב. אם זה לא מספיק, הוא גם קרע גיד בכתף וייעדר כשישה שבועות. ריקן הוחלף בדקה ה-89.

* עוד בשוויץ, מונס דאבור שיחק 90 דקות, אבל לא הצליח לעזור לגראסהופרס, שהמשיכה את פתיחת העונה המזעזעת שלה עם הפסד מביך 1:0 בבית לאחרונה בטבלה, ואדוז הליכטנשטיינית. לשתי הקבוצות יש כעת 5 נקודות.

* סטנדרד ליאז' וגיא לוזון סופרים כבר משחק שישי רצוף ללא ניצחון בכל המסגרות, אחרי שסיימו ב-1:1 בלבד עם לוקרן במסגרת המחזור השישי בליגה הבלגית.

* דן מורי לא שותף בהפסד החוץ של ויטסה 2:0 לפ.ס.וו איינדהובן. ויטסה עם נקודה מארבעה מחזורים, פ.ס.וו שמרה על מאזן מושלם.

* סלטיק המשיכה לאכזב וסיימה רק ב-1:1 בחוץ מול דנדי בליגה הסקוטית, במשחק במסגרת המחזור החמישי. הבויז ספגו כבר אחרי 45 שניות והצליחו להשוות במחצית השנייה. בירם כיאל פתח, ספג צהוב בדקה ה-43 והוחלף בניר ביטון בדקה ה-71.

* ליאור רפאלוב הפצוע לא היה בסגל קלאב ברוז', שסיימה ב-2:2 ביתי מול המוליכה אנדרלכט.

* סימורק, קבוצתו של עידן ויצמן, הפסידה 2:1 לנפטצ'י באקו בחוץ ואיבדה את המאזן המושלם במחזור השלישי. הבלם הישראלי שיחק 90 דקות.

* א.א.ק לרנקה הפסידה בליגה הקפריסאית 2:0 בבית לאפואל ניקוסיה החזקה. רוברטו קולאוטי שיחק 90 דקות והגיע לשלושה מצבים טובים במחצית הראשונה, אולם נעצר פעם אחר פעם. בדקה ה-63 הוא ספג צהוב.

* פאוק סלוניקי ניצחה 0:4 בחוץ את פלאתניאס, אייל גולסה לא היה בסגל המנצחת. גם עשהאל בן שבת לא היה בסגל, ב-0:0 של קבוצתו החדשה קרקירה בחוץ נגד קסאנטי.

* וולין לוצ'ק, עם גל שיש ששיחק 90 דקות וספג צהוב בדקה ה-35, השיגה ניצחון שני העונה וראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים, 1:2 דרמטי בחוץ על זוריה משער בדקה ה-91.

* גיא אסולין עלה כמחליף בדקה ה-85 ב-1:1 של מאיורקה על לאס פלמאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully