וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס זרקה את החבר אחרי שבגד בה

שירות וואלה! סלבס

31.8.2014 / 11:58

לאקי? לא ממש. בריטני ספירס זרקה את הבן זוג שלה בשנה וחצי האחרונות דיוויד לוקאדו אחרי שווידאו שלו רוקד ומנשק אישה אחרת נחשף ונקנה על ידי אביה, במטרה לחסוך לבתו עוגמת נפש נוספת. וואלה! סלבס קרייזי!

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בזמנים טובים יותר. בריטני ספירס ודיויד לוקאדו/צילום מסך, אינסטגרם

אופס, זה קרה שוב: בריטני ספירס זרקה את בן הזוג שלה, דיוויד לוקאדו. אלא שהפעם לא מדובר בעוד התקף זעם שלה, אלא בסיפור שערורייתי במיוחד, זאת לאחר שווידאו של דיוויד בוגד בה עם אישה אחרת הופץ ברחובות הוליווד.

על פי אתר הרכילות TMZ, אביה של בריטני, ג'יימס ספירס קנה את הווידאו המפליל מסוכנות ידיעות ברגע ששמע על קיומו. בווידאו, שצולם בתחילת אוגוסט, נראה דיוויד רוקד ומתגופף עם אשה אחרת שלא נראית כמו ספירס. ג'יימס קנה את הקלטת רגע לפני שהופצה ברחבי העולם ומנע עוגמת נפש נוספת לבתו. מאז האב הזועם אסר על האקס הבוגדגי ליצור קשר עם בריטני או להגיע בקרבתה וגם חסם את מספר הטלפון שלו מלהתקשר אליה. "הוא דמות לא רצויה", מסר מקורב לאתר הרכילות.


רוצים עוד חדשות חמות?
מי עיצבן את טל גלבוע רגע לאחר הזכייה?
טל גלבוע מודה: "חשבתי שאעוף ראשונה"
מיילי סיירוס בתמונות פרובוקטיביות

בריטני ספירס. splash
"אבא, שומע? תטפל בו". בריטני ספירס/splash

רגע אחרי שספירס זרקה את דיוויד, איתו יצאה במשך 18 חודשים, היא צייצה בחשבון האינסטגרם שלה "אחחח חיי הרווקות ". מאז, ספירס שמרה על שתיקה בכל הנוגע לסיבה שהובילה לפרידה והעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון וידאו, בו היא מספרת למצלמה למעריציה שעבר עליה יום חרא.

מקורבים לזמרת, שנמצאת כרגע בווגאס, שם היא מופיעה בתקופה הקרובה, מספרים שהזמרת שבורת לב, "היא ממש פגועה. היא בוגאס, אבל היא תתמודד. היא ילדה חזקה והוא אף פעם לא היה מתאים לה" .

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בריטני ספירס. ספלאש
"אני אגמור אותך כמו שגמרתי את הקריירה של כריסטינה אגילרה, חבל עליך"/ספלאש

אייקון הפופ ועורך הדין מווירג'ינה החלו לצאת לאחר הפרידה של ספירס ממנהלה לשעבר ג'ייסון טווירק, אז סיפרה ספירס כמה היא מאושרת "אני מאוהבת, אני אוהבת את העובדה שדיוויד הוא עקשן. הוא אדם פשוט. אני מעריצה אותו, הוא מצחיק באמת ומלא תשוקה"

בסביבתה של ספירס מספרים על כך שמאז פרסום הפרידה, בריטני ודיוויד לא דיברו והוא מעוניין ליצור איתה קשר ולהסביר את עצמו " דיויד לא שמע על הפרידה באופן ישיר מבריטני... והוא רוצה את הצ'אנס הזה לדבר איתה במקרה ויש עוד סיכוי אפילו קטן לחזור אליה".


גם לוואלה! סלבס יש קלטת לוהטת שמסתובבת בשוק. שוק הכרמל.

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
מתמקדת בילדים שלה. בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully