וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול נהרגה בפגע וברח, הנהג הנמלט טרם נעצר

ניקול רמירז, עולה חדשה מפרו, נפגעה שלשום ממכונית כשחצתה עם אחיה בן ה-4 את רחוב הרצל ברמלה. מותה נקבע הבוקר בבית החולים אסף הרופא. המשטרה מבקשת עזרה בחיפושים אחר הדורס

ניקול רמירז שנדרסה למוות בתאונת "פגע וברח" ברמלה. פייסבוק, צילום מסך
רמירז/צילום מסך, פייסבוק

ניקול רמירז, בת ה-13 שנפצעה שלשום באורח אנוש בתאונת "פגע וברח" ברמלה, מתה הבוקר (שבת) מפצעיה בבית החולים אסף הרופא. הנהג הפוגע, שנמלט מהמקום מיד לאחר התאונה ולא הגיש עזרה לנערה, טרם נעצר. המשטרה מנהלת אחריו מצוד ואף קראה לו להסגיר את עצמו.

רמירז נפצעה בעת שחצתה את הכביש ברחוב הרצל ברמלה. מחקירת האירוע עלה כי היא חצתה את הכביש יחד עם אחיה, בן ארבע, ונפגעה על ידי רכב פרטי, ככל הנראה בצבע אפור. האח הצעיר היה עד לתאונה הקשה, וניצל ממנה בנס. במשך שתי יממות נאבקו הרופאים על חייה כשבני משפחתה שוהים לצדה, אך הבוקר נאלצו לקבוע את מותה.

עוד בוואלה! חדשות:
שלושה הרוגים מירי באזור באקה אל גרבייה וטייבה
תקיפה ואיומים ברמת גן: "טרור כלפי עובדי העירייה"
"אבא של שבת": ההנצחה המרגשת של דניאל בן ה-4

חובש רפואת חירום, שלומי שמחון, הגיע לזירת התאונה ביום חמישי וסיפר על פינוי הילדה לבית החולים. "על הכביש שכבה ילדה בת 13, מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שהיא נפגעה מכלי רכב. בסיוע כונן מד"א שהגיע גם הוא למקום, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה ובהמשך היא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים אסף הרופא כשמצבה מוגדר אנוש", אמר.

רמירז הייתה מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. ביומיים האחרונים הגיעו בני משפחה רבים וכן צוות המורים שלה מבית הספר "שחקים" בעיר. "אנחנו מתפללים ומקווים שהיא תתאושש, אבל מצבה לא טוב", אמר אחד מחבריהם של בני המשפחה. בני המשפחה חזרו לפני שלושה ימים מביקור בפרו, משם עלו לפני שלוש שנים.

רמירז, בת לאבא יהודי ואם נוצרייה, תובא מחר למנוחות בבית העלמין הנוצרי ברמלה, סמוך לכנסייה הפרנציסקנית בעיר, בשעה 15:00. נציגי מחלקת הרווחה וקליטה בעיריית רמלה מלווים את בני המשפחה ועוזרים בסידורי הלוויה. ראש עיריית רמלה, יואל לביא, אמר: "אנו כואבים את מותה הטראגי של ניקול, יהי זכרה ברוך. נציגי העירייה מלווים ותומכים במשפחה בשעתם הקשה. לא ננוח ולא נשקוט עד למציאת הדורס".

בעוד המצוד אחרי הנהג הפוגע ברמלה, אירעה לפנות בוקר תאונת "פגע וברח" נוספת, בגליל התחתון. צעירה בת 18, תושבת קיבוץ בעמק יזרעאל, נפצעה באורח בינוני לאחר שכלי רכב פגע בה בזמן שחצתה את הכביש בצומת רמת ישי. הנהג נמלט מהמקום. הפצועה פונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה. בוחני אגף התנועה חוקרים את נסיבות התאונה ומבקשים מכל מי שראה או היה עד לתאונה להתקשר למוקד 100 של המשטרה.

בהכנת הכתבה השתתפה הכתבת דנה ירקצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully