וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אנחל די מריה עבר למנצ'סטר יונייטד

הארגנטינאי הפך לרכש היקר בפרמיירליג ועבר תמורת 59.7 מ' ליש"ט: "יש מישהו בריאל שאני לא שחקן מהסגנון שהוא אוהב"

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד. האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
תקף את אחד מראשי ריאל. די מריה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

כוכב נבחרת ארגנטינה וריאל מדריד אנחל די מריה השלים הערב (שלישי) את המעבר שלו למנצ'סטר יונייטד תמורת 59.7 מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-26 חתם לחמש שנים באולד טראפורד ועוזב את אלופת אירופה אחרי ארבע שנים. כזכור, די מריה עבר מבנפיקה לריאל ב-2010 אחרי שלוש שנים בפורטוגל.

"אני נרגש להצטרף למנצ'סטר יונייטד", אמר די מריה, "נהניתי מאוד מהזמן שלי בספרד והיו הרבה מועדונים שהתעניינו בי, אבל יונייטד זה המועדון היחיד שהייתי מוכן לעזוב את ריאל מדריד בשבילו. לואיס ואן חאל הוא מאמן פנטסטי עם רקורד מוכח של הצלחה ואני התרשמתי מאוד מהחזון והנחישות שיש לכולם להחזיר את המועדון לצמרת - המקום אליו הוא שייך. אני לא יכול לחכות עד שאתחיל לשחק פה".

מנג'ר השדים האדומים לואי ואן חאל אמר: "אנחל הוא קשר ברמה עולמית גבוהה מאוד, אבל יותר חשוב מזה שהוא שחקן קבוצתי. אין ספק לגבי הכישרון שלו. הוא מהיר מאוד ובעל רגל שמאל נהדרת. יכולת הדריבל שלו והיכולת לעבור שחקנים הן תענוג לצפייה. הוא תוספת נהדרת לקבוצה".

אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
הרכש היקר בתולדות הפרמיירליג/AP

די מריה כתב מכתב פתוח לאוהדי ריאל מדריד, שפורסם ב"מארקה" מיד לאחר שיצאה ההודעה על החתימה הרשמית. בין היתר, במכתב, די מריה תקף את אחד מראשי ריאל, לא ברור מי בדיוק, שלטענתו לא רצה אותו במועדון. תוכן המכתב:

"מדרידאים,

התקופה שלי בריאל הגיעה לסיומה. קשה לכתוב את כל מה שחוויתי כאן בכמה שורות, אבל אנצל את המכתב הזה כדי להגיד את מה שאני מרגיש ברגע הפרידה הזה. בארבע השנים בהן היה לי הכבוד ללבוש את החולצה של ריאל, לא הרגשתי שום דבר חוץ מגאווה על כל מה שעברתי והשגתי יחד עם חבריי לקבוצה.

לצערי, הגיע זמני לעזוב, אבל אני רוצה להבהיר שזה מעולם לא היה הרצון שלי. כמו כל אדם שעובד, תמיד רציתי להתקדם. אחרי הזכייה בדסימה הלכתי למונדיאל עם תקווה לקבל הצעה מההנהלה, משהו שלא הגיע. אמרו לגבי הרבה דברים והרבה שקרים. תמיד ניסו להציג את הדברים כאילו אני יזמתי את הפרידה מהמועדון, אבל זו לא המציאות. לצערי, אני יש אדם שאני לא שחקן מהסגנון שהוא אוהב. אני רק ביקשתי משהו הוגן. יש הרבה דברים שאני מעריך ורבים מהם לא קשורים כלל למשכורת שלי. אני מקווה למצוא אותם במנצ'סטר יונייטד, אחד המועדונים הגדולים בעולם. הלוואי שאוכל לעשות שם היסטוריה.

הייתה לי הזכות לחלוק חדר הלבשה עם שחקנים פנטסטיים, שהיו חברים נהדרים לקבוצה. אני חושב שזו הייתה הסיבה העיקרית לכך שהשגנו את הדסימה. אני רוצה לבקש סליחה על הפעמים בהם טעיתי, על המגרש או מחוצה לו. אף פעם לא רציתי לפגוע באיש. נלחמתי עבור החולצה הזו בכל משחק כאילו הוא היה האחרון. לפעמים דברים עבדו לי ולפעמים לא, אבל אני יכול להבטיח שתמיד נתתי הכול.

אני רוצה להודות לספרד על כל מה שהיא נתנה לי ובמיוחד על כך שאפשרה לבת שלי להיוולד על האדמה הזו. ובאופן אישי לאנשים בבית החולים מונטפרינסיפה, אותם תמיד אקח בליבי. אשתי, הילדה שלי ואני נודה לכם לעד. אני מודה גם לחבריי לקבוצה, שתמיד תמכו בי, בטוב וברע, לצוותי המאמנים השונים שעבדתי איתם וגם לכל האנשים שעבדתי איתם יום יום במועדון ואיתם אשמור על קשר.

אני מקווה שריאל מדריד תהנה מעונה גדולה ותשיג את המטרות שהמועדון הזה תמיד מציב לעצמו. תמיד אזכור את הרגע ההוא בסופרקופה, בו נכנסתי אל האצטדיון וקיבלתי המון אהבה מהקהל. תודה רבה. אני עדיין עם צמרמורמת. אני לא יכול לחשוב על פרידה יותר טובה במה שלצערי היה המשחק האחרון שלי.

יאללה מדריד! ולתמיד!

אנחל די מריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully