וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: הקבוצה תעמיד תקציב של 11 מ' שקל

19.8.2014 / 16:21

המלאבסים יהיו בעלי תקציב המינימום בליגת העל, מתוכם 3.8 מ' לשכר שחקנים, ומנסים להשתחרר מחוזיהם של לוזון וחתוכה

שחקן הפועל פתח תקוה יניב לוזון. קובי אליהו
בפתח תקוה מחכים שהוא ימצא קבוצה. לוזון/קובי אליהו

11 מיליון שקל הוא תקציב הפועל פתח תקוה לעונה הקרובה. מדובר בתקציב המינימום של קבוצות בליגת העל ובעלי הקבוצה דורון בן דקון עמד בו. זה התקציב הנמוך מבין קבוצות ליגת העל וגם בסעיף שכר השחקנים, הפועל פתח תקוה נמצאת במקום האחרון.

התקציב לשכר השחקנים עומד על 3.8 מיליון שקל, כאשר הפרט המעניין ביותר הוא שהעלות הכי גבוהה של שחקן בקבוצה היא 500 אלף שקל ומדובר בכלל בשחקן שאינו נמצא בתכניות. יניב לוזון חתום על חוזה ישן לשלוש עונות שנסגר לפני שנתיים ולמרות שבקבוצה הודיעו לו שהוא אינו בתכניות של הצוות המקצועי, הקשר עוד לא מצליח למצוא לעצמו קבוצה. בעונה שעברה הושאל לוזון להפועל רמת גן, אבל הקיץ חזר לפתח תקוה ועל פי חוזהו הוא גם אמור להיות בצוות המקצועי אחרי שיפרוש.

לוזון לא יוותר על חוזהו, אלא אם פתח תקוה תסכים להשלים את שכרו. הבעיה היא שרק קבוצה אחת פנתה עד כה למלאבסים והציעה לקלוט את השחקן. מדובר במכבי הרצליה, שמסכימה לשלם כ-150 אלף שקל ברוטו לעונה, מה שאומר שהפועל פתח תקווה תצטרך להשלים שכר של 350 אלף שקל ברוטו מבלי שהשחקן יהיה אצלה. בפתח תקווה לא מוכנים לכך וכרגע מדובר בפלונטר גדול שמקשה אפילו על רישומו של הבלם ריף פרץ. בעוד שעמרי אלטמן עבר בבקרה מאחר שהוא חייל ומשתכר 4,500 שקל לחודש, פרץ מרוויח יותר ולפתח תקוה אין כרגע את המשאבים הכספיים כדי להעביר את החוזה.

אגב, לא רק לוזון יושב עם חוזה ואינו נמצא בתכניות. גם ירדן חתוכה מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אבל לא אמור להיות בסגל ועד כה יש לו בעיקר הצעות מליגה א'. עלות השניים היא כ-600 אלף שקל, כ-15 אחוז מתקציב שכר השחקנים של הקבוצה.
בקבוצה הבהירו היום כי למרות הקשיים התקציביים ועל אף העובדה שלוזון וחתוכה לא אמורים לשחרר השבוע חלק מתקציב שכר השחקנים, יעשו במועדון את כל המאמצים כדי למצוא את המימון לרשום את פרץ עד המשחק בשבת מול הפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully