וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד רכש לבלאט: "שון מריון סיכם בקליבלנד"

בארה"ב טוענים כי הקאבס צירפו עוד שחקן ותיק לסגל המשובח שלהם, גם ריי אלן צפוי להצטרף לקבוצת הכוכבים של בלאט

שחקן דאלאס מאבריקס, שון מריון. רויטרס
סגל עמוק, קצת מבוגר. מריון/רויטרס

רכש נוסף לקליבלנד קאבלירס: בארה"ב מדווחים כי קבוצתו החדשה של דיוויד בלאט הגיעה לסיכום על צירופו של שון מריון הוותיק, שיחזק את הסגל המתגבש של הקאבס. מריון כבר בן 36, אבל פרשני ה-NBA מציינים שהוא עדיין בכושר משחק משביע רצון. בעונה שעברה הוא שיחק 2,400 דקות, ומלבד לניסיון - הוא ייתן לקליבלנד חיזוק בעיקר בהגנה.

בקבוצה חששו מעט מהיכולת ההגנתית של שחקני הקו האחורי, שכולל בין השאר את קיירי אירווינג, דיון ווייטרס ומייק מילר, שלא ידועים בתרומתם ההגנתית, ומריון יוכל לאזן זאת. כמו כן, פרשנים בליגה טוענים כי הקליעה הטובה של מריון מעבר לקשת תעזור לקליבלנד כשלברון ישחק בעמדה מספר 4, ויישמר בשמירה כפולה.

גם אינדיאנה רצתה את מריון, אבל הוא העדיף לשחק לצד לברון ג'יימס ולהיות בקבוצה שמתמודדת על האליפות. מריון צפוי להרוויח 1.4 מיליון דולר, חוזה מינימום לשחקן ותיק. מריון שיחק בחמש העונות האחרונות בדאלאס, העמיד ממוצעים של 11.6 נקודות, 7.6 ריבאונדים ו-1.0 חטיפות, וזכה עמה באליפות ב-2011.

כמו כן, בקליבלנד מאמינים שגם ריי אלן יצטרף לקבוצה, וישלים סגל עמוס בשחקנים מנוסים ובכירים. כזכור, מלבד ללברון ג'יימס וקיירי אירווינג, הקבוצה צפויה לצרף רשמית את קווין לאב ממינסוטה, כשגם מייק מילר וג'יימס ג'ונס הגיעו ממיאמי.

וגם: לברון ג'יימס מסתער על אתגר דלי המים הקפואים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully