וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.8

בית חדש לדבאלישווילי, פפ בעקבות בנעטיה, דאולופאו בסביליה, חאבי גרסיה עבר לרוסיה, סאות'המפטון משתוללת, הסוכן רומז שעסקת וידאל למנצ'סטר יונייטד בדרך להיסגר, ברצלונה מעוניינת במגן נבחרת ארה"ב, אתלטיקו אחרי שורלה. כל השמועות וההעברות

חאבי גרסיה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עבר לתכלת של זניט. חאבי גרסיה/רויטרס

העברות

* חאבי גרסיה, הקשר האחורי הספרדי של מנצ'סטר סיטי, עבר את הבדיקות הרפואיות בזניט סנט פטרסבורג שרכשה אותו תמורת כ-16 מיליון יורו. הקשר בן ה-27 חתם לשלוש שנים.

* אלופת אנגליה שלחה גם את הבלם ההולנדי קארים רקיק (20) לעונת השאלה נוספת בפ.ס.וו איינדהובן.

* ולדימיר דבאלישווילי, חלוץ מכבי חיפה לשעבר, נפרד מלגיה ורשה והצטרף בהעברה חופשית לאודנסה הדנית. החלוץ הגאורגי בן ה-28 חתם לשנתיים וינסה לעזור לקבוצתו החדשה להתאושש אחרי פתיחת עונה גרועה.

* ג'רארד דאולופאו, הכישרון הצעיר של ברצלונה שהעביר את העונה שעברה כמושאל באברטון, סיכם על שנת השאלה נוספת, הפעם במדי סביליה.

* סאות'המפטון הפתיעה עם רכישתו של שיין לונג, חלוצה האירי בן ה-27 של האל סיטי, תמורת כ-12 מיליון ליש"ט. לונג חתם לארבע שנים.

* וזה לא הכול מבחינת הסיינטס: פלורין גארדוש, הבלם/קשר אחורי של סטיאווה בוקרשט ונבחרת רומניה, חתם לארבע שנים. הבלם בן ה-25 נרכש בכ-6 מיליון ליש"ט כדי למלא את מקומו של דיאן לוברן שעזב את סאות'המפטון לטובת ליברפול.

ג'רארד דאולופאו, אברטון. GettyImages
עובר הפעם לסביליה. ג'רארד דאולופאו/GettyImages

* שחקן נבחרת בלגיה סטיבן דפור עבר לאנדרלכט, ששילמה לפורטו 6 מיליון יורו עבור הקשר, שחתם לחמש שנים בקבוצתו החדשה. דפור, 26, שיחק בעבר בסטנדרד ליאז', יריבתה המרה של אנדרלכט, ששילמה שיא מועדון עבור הקשר.

* סטיבן צובר, קשרה השוויצרי בן ה-22 של צסק"א מוסקבה, חתם לארבע שנים בהופנהיים הגרמנית ששילמה עליו כ-5 מיליון יורו.

* סוונסי אישרה כי היא שחררה את שחקניה צ'יקו פלורס ללאקווייה הקטארית ואת פאבלו הרננדס לאל עראבי הקטארית.

* תייבי ביפומה, הקיצוני הצרפתי של אספניול, הושאל לעונה אחת לאלמריה. השחקן בן ה-22 שיחק כמושאל בווסט ברומיץ' בחצי העונה האחרונה.

* סנדרלנד רכשה מברייטון את הקשר וויל באקלי תמורת 2.5 מיליון ליש"ט. ברייטון תעביר 15 אחוז מהסכום לווטפורד.

* קולין קאזים ריצ'רדס הושאל מבורסאספור לפיינורד. האנגלי-טורקי בן ה-31 שותף ב-16 משחקי ליגה בלבד בעונה שעברה.

* אתלטיקו מדריד השאילה לראיו וייקאנו את לאו בפטיסטאו. אתלטיקו קנתה את החלוץ הברזילאי מאותה ראיו בקיץ 2013 ועדיין לא שילמה את כל סכום ההעברה, לכן היא לא תגבה עכשיו כסף על ההשאלה ותשתתף במימון שכרו.

* העולה החדשה לסרייה א', אמפולי, התחזקה בשני שחקני קישור אורוגוואים: דייגו לקסאלט (21) שהגיע אליה מאינטר ומתיאס וסינו (22) שהגיע מפיורנטינה. שניהם הצטרפו בהשאלות.

* פלמייראס הודיעה רשמית על רכישתו של ג'ונתן כריסטלדו ממטאליסט חרקוב. החלוץ הארגנטינאי (25) שהושאל לבלוניה בעונה שעברה, חתם בקבוצה הברזילאית עד קיץ 2019.

* המגן הימני פרנק ואן דר סטרויק (29) חתם בווילם II לעונה אחת. ההולנדי בן ה-29 מגיע לקבוצתו של בן שהר מוויטסה ארנהם.

* שנה בלבד אחרי שהיא רכשה אותו מגטבורג תמורת 1.7 מיליון יורו, סנדרלנד מכרה את החלוץ השבדי דייויד מוברג קרלסון לנורשלנד הדנית. המחיר לא פורסם.

* מגן רומא, ואסיליס טורוסידיס, חתם על חוזה חדש עד קיץ 2017. היווני אמר: "העתיד שלי נמצא ברומא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לאו בפטיסטאו שחקן אתלטיקו מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
הושאל מהאלופה. לאו בפטיסטאו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

שמועות

* על פי "אס", פפ גווארדיולה מחפש פתרון להגנה בעקבות הפציעה הקשה של חאבי מרטינס, וצפוי לפנות לרומא כדי לרכוש את מהדי בנעטיה. מחירו של בלם נבחרת מרוקו מוערך בכ-35 מיליון יורו.

* ארסנל עוד לא אמרה נואש בנוגע לחלוץ פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני. על פי דיווחים באנגליה, התותחנים יגישו לצרפתים הצעה בקרוב, אף שסוכנו של החלוץ הכחיש כי מתקיימים מגעים.

* עוד שחקן שעשוי להצטרף לארסנל, הפעם בהעברה חופשית, הוא הקשר סטפן אמביה, ששוחרר לאחרונה מקווינס פארק ריינג'רס.

* עוד שמועה מאנגליה: ליברפול מסמנת את חלוץ פיורנטינה ג'וזפה רוסי כרכש הבא.

* אינטר מציעה לטוטנהאם את פרדי גוארין ו-10 מיליון ליש"ט תמורת החלוץ הספרדי רוברטו סולדאדו.

ג'וזפה רוסי שחקן פיורנטינה. AP
יחזור לאנגליה? ג'וזפה רוסי/AP

* על פי דיווחים באיטליה, יובנטוס מעוניינת בבלם בנפיקה ליסבון, לואיזאו. "טוטוספורט" האיטלקי מדווח שיובנטוס מביעה עניין בקשר מנצ'סטר יונייטד נאני, אותו ואן חאל מעוניין למכור.

* לאור הקשיים במו"מ עם חואן קואדרדו, ברצלונה בוחנת מועמדים נוספים. על פי 'אס' הספרדי, אחד מהם הוא מגן נבחרת ארה"ב פביאן ג'ונסון, שחתום בבורוסיה מנשנגלדבאך עד 2018.

* "דיילי מייל" מדווח כי אתלטיקו מדריד פתחה בשיחות עם צ'לסי על רכישה אפשרית של אנדרה שורלה, קשר נבחרת אלופת העולם גרמניה, שהגיע מלברקוזן בשנה שעברה תמורת 18 מיליון ליש"ט. על פי הדיווח, מוריניו יעדיף לשחרר שחקן זר אחר.

* מנצ'סטר יונייטד עדיין לא מוותרת על האפשרות לצרף את ארתורו וידאל מיובנטוס: סוכנו של חאבייר צ'יצ'אריטו הרננדס רומז שנסגרה עסקת חליפין שבמסגרתה המקסיקני יעבור ליובה, ואמר: "צפו להתפתחויות בקרוב".

* אתלטיקו מדריד שיפרה את ההצעה על חלוץ טורינו אלסיו צ'רצ'י. אלופת ספרד מציעה כעת 16 מיליון יורו, אל הבעלים של טורינו דורש כ-20 מיליון.

* חבייר פאסטורה מודה: "יובנטוס, מילאן ולאציו מעוניינות בי. היו איתן מגעים, אבל אני מרוצה מפריס סן ז'רמן".

* "דיילי אקספרס" טוען שסמי חדירה, קשר ריאל מדריד, החליט לעזוב את אלופת אירופה לאור העומס בקישור. האפשרויות שלו: צ'לסי או ארסנל.

פביאן ג'ונסון, שחקן נבחרת ארה"ב. GettyImages
ברצלונה שמה עין. פביאן ג'ונסון/GettyImages

וגם: צפו בהפרעה מפתיעה במשחק כדורגל מפרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully