וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לצהוב: פיני גרשון סגר כעוזר מאמן מכבי תל אביב

11.8.2014 / 14:04

המהלך המפתיע של הקיץ: אחרי שגורמים בהנהלה דחפו למינויו של המאמן הוותיק כעוזר, גודס התפשר בתמורה לשדרוג בשכרו ולהבטחה כי אם יפוטר, גרשון לא יהיה זה שיחליפו. מכבי תל אביב בתגובה: ”בין גודס לבין גרשון מתנהלות שיחות"

פיני גרשון המנהל המקצועי של הפועל חולון. ברני ארדוב
חוזר להיכל? גרשון/ברני ארדוב

פיני גרשון בדרך חזרה למכבי תל אביב: המאמן הוותיק סגר היום (שני) על חוזה לעונה אחת כעוזר מאמן הצהובים וישמש כעוזרו של המאמן הראשי גיא גודס. גורמים בהנהלת הצהובים תמכו במינויו של המאמן הוותיק, שזכה בשלוש אליפויות אירופה עם הקבוצה, לעוזרו של גיא גודס, שהתנגד למהלך אך התפשר בהמשך. גודס צפוי לקבל שדרוג בשכרו ואף קיבל הבטחה לפיה אם יפוטר במהלך העונה, גרשון לא יהיה זה שיחליפו. בשעות הערב הושג סיכום עקרוני בין הצדדים. במכבי תל אביב טוענים כי גודס היה זה שיזם את הפגישה הראשונה עם גרשון. הדיווח פורסם לראשונה ב"ישראל היום".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "כידוע גיא גודס מונה למאמן מכבי אלקטרה תל אביב לשנתיים הבאות, מכבי מאשרת כי בין גיא גודס לבין פיני גרשון מתנהלות שיחות לגבי אפשרות מינויו של פיני כעוזרו של גיא לעונה הקרובה.במידה ושיחות אלה יבשילו להסכם, בהתאם להחלטתו של גיא, נעדכן בהמשך".

סוגיית עוזר המאמן במכבי תל אביב נמשכת לאורך כל הקיץ. גודס רצה בתחילה להביא איתו את דני פרנקו, אך המאמן בחר לאמן את הפועל ירושלים. לאחר מכן שוחח עם מתן חרוש, שהיה עוזרו בהפועל ירושלים ונמצא איתו בקשרים מצוינים, אך בהנהלה היו מעוניינים בעוזר בכיר יותר לצד גודס ואלון שטיין. בשבועות האחרונים היה נדמה כי ננו גינזבורג ישמש בתפקיד, אך עד שלא יסיים את מוקדמות אליפות אירופה עם נבחרת צ'כיה, לא יוכל לדעת האם יוכל להיות עוזרו של גודס במקביל לעבודתו באיגוד הצ'כי, ולכן אין התקדמות בנושא זה בין הצדדים.

עוזר מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. קובי אליהו
מתנגד. גיא גודס/קובי אליהו

גרשון בן ה-63 שימש העונה כפרשן בערוץ 10 ובערוץ הספורט, ולא אימן מאז 2010, אז סיים את עבודתו במכבי תל אביב לאחר שאיבד את האליפות להפועל גלבוע גליל. בין יולי 2011 למרץ 2013 הוא תיפקד כמנהל מקצועי בהפועל חולון. אם יתמנה, זו תהיה הקדנציה הרביעית של גרשון במכבי תל אביב.

קריירת האימון של גרשון החלה ב-1976 בבית"ר תל אביב, ואחרי שנדד בין הפועל חולון, הפועל גן שמואל, הפועל גליל עליון (אותה הוביל לאליפות ב-1993), מכבי חיפה, הפועל תל אביב, מכבי רמת גן, מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים, הוא נחת במכבי תל אביב ב-1998. אחרי שהוביל את הצהובים לזכייה באליפות אירופה ב-2001 הוא עזב את המועדון לאחר נאום המוקה המפורסם, וחזר ב-2003 לקדנציה מוצלחת נוספת במהלכה זכה פעמיים ביורוליג (2004 ו-2005), והפסיד בגמר נוסף (2006). לאחר מכן עבר לשנתיים באולימפיאקוס, אימן גם בנבחרת בולגריה, וחזר למכבי תל אביב ב-2008 לקדנציה קצרה שהסתיימה כאמור עם איבוד האליפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully