וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של הרב פינטו נעלמה בארגנטינה

עקבותיה של דבורה פינטו אבדו בבואנוס איירס, ואחד החששות בקרב אנשי המשטרה המקומית הוא כי מדובר בחטיפה. בני משפחתה: "מתפללים לבריאותה". בחודש מאי ניסתה לשים קץ לחייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסתה בעבר לשים קץ לחייה. דבורה פינטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עקבותיה של דבורה פינטו, אשתו של הרב יאשיהו פינטו, שהגיעה בתחילת השבוע לטיפול רפואי בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה, נעלמו. גורמים בקהילת "שובה ישראל" בראשה עומד הרב פינטו, סיפרו כי במהלך הלילה (שישי) המשטרה המקומית פרסמה הודעה לפיה נעלמו עקבותיה וקיים חשש לכך שהיא נחטפה.

"אנחנו מאחלים ומתפללים למען בריאותה ושלומה", אמרו בני משפחתה של הרבנית. מקהילת "שובה ישראל" נמסר כי החל משעות מהבוקר מתקיימות תפילות בהיכלי הישיבות ובכוללים של הקהילה.

בתקופה האחרונה דווח על הידרדרות במצבה הנפשי של אשת הרב, בצל החקירה שמתנהלת נגד בעלה בפרשת "הרב והניצב". בחודש מאי האחרון היא אף ניסתה לשים קץ לחייה ובשל כך פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון. חודש לפני כן דווח בוואלה! חדשות כי הרב פינטו נוטה לקבל את עסקת הטיעון שהציעה לו הפרקליטות בפרשה זו, הדורשת להטיל עליו שנת מאסר בפועל. פרקליטיו של הרב, עורכי הדין משה מזור ורועי בלכר, צפויים לדרוש מצדם תקופת מאסר מופחתת, אך בית המשפט הוא שיכריע לבסוף בסוגייה. ככל הנראה, כתב האישום הסופי יכלול עבירת שוחד אחת, על סכום של 200 אלף שקלים, וככל הנראה גם עבירה של שיבוש מהלכי משפט.

פרשת "הרב והניצב" - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
הרב פינטו מדבר: "שוחד? סייעתי ליהודי במצוקה"
הרב פינטו לחסידיו: "עשו לנו את כל הרע שבעולם"
הרב יאשיהו פינטו נמצא דובר אמת בבדיקת הפוליגרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully