וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר אחד בשבוע: דניאל סטיל היא עדיין מלכת הרומן הרומנטי

11.8.2014 / 7:47

בראש מצעד המכירות האמריקאי אפשר למצוא את הספר החדש של דניאל סטיל העדיין מצליחה מאוד. אחרי מעל ל-600 מיליון ספרים שמכרה, אין סיבה לחשוב שהיא תרד מראש הרשימה בזמן הקרוב

דניאל סטיל. AP
דניאל סטיל/AP

אם עדיין לא מיציתם את ז'אנר הרומן הרומנטי, אל תרגישו רע – מסתבר שגם הקוראים האמריקאים עדיין להוטים אחרי ספרים מלאים נערות מתייפחות, דלתות נטרקות, אגרטלים מוטחים, קרבות ירושה ושושלות מפוארות מתרסקות. הכוהנת הגדולה של הספרים הכי משומשים וממושמשים בספריות, דניאל סטיל, היא תתפלאו לגלות, רק בת 66, מה שמרשים במיוחד לנוכח ההספק הספרותי הלא ייאמן שלה. מעל ל-90 רומנים כתבה גברת קיטש, וזה אם לא כוללים את ספרי הילדים שלה. ספריה תורגמו ל- 43 שפות, הופצו ב-69 מדינות, ונמכרו ב-600 מיליון עותקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריכת הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים נראה שסטיל לא מתכוונת לפרוש בקרוב אל הממון והמוניטין שלה, והיא מככבת השבוע במדור הצנוע של וואלה! תרבות בזכות הנוכחות בראש רשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. "A perfect life" נקרא הרומן החדש של דניאל סטיל, והוא מגולל את סיפורן של אם ובתה המתבגרת, שעומדות בפני אתגרי ומכשולי החיים, מתגברות, צוחקות ובוכות וכל הסטיל הזה. יותר ספציפית – בלייז מק'ארתי היא מגישת חדשות חזקה, מפורסמת, קרייריסטית ומצליחנית. מה שלא יודעים עליה כל אלו שטועים (כמובן, איך לא) לחשוב שיש לה הכל ובקלות, זה שיש לה בת שהתעוורה בילדותה כתוצאה מסוכרת. הבת מטופלת בפנימייה, אך תהפוכות החיים והגורל יביאו לזה שהשתיים ייאלצו להיפגש מחדש ולמצוא דרך לגרום לעסק לעבוד.

לא יכולים לחכות שהחדש של דניאל סטיל יגיע גם לישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully