וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שקיבל את הפיקוד: חגי נפצע בהיתקלות

2.8.2014 / 19:39

רגע לפני שהפך למפקד סיירת הצנחנים, יצא רס"ן חגי בן ארי לחופשה קצרה באילת. כשהחלה הלחימה הוא מיהר לרצועת עזה, ונפצע שם. "הוא בחור חזק, הפציעה לא תפגע בתכניות", אמר אחיו

הפצועה מרסיסים של רקטה בשער הנגב מפונה לבית החולים סורוקה, יולי 2014. ניב אהרונסון
"הוא לוחם ועכשיו הוא נלחם בלהחלים". פינוי פצועים לבית החולים סורוקה, השבוע/ניב אהרונסון

בני משפחתו של רב-סרן חגי בן ארי, שנפצע לפני כשבועיים בלחימה ברצועת עזה, ספונים בחדר ההמתנה שליד מחלקת טיפול נמרץ בבית החולים סורקה בבאר שבע. אתמול, הודות לשיפור במצבו, נותק חגי ממכשירי ההנשמה והרופאים הפסיקו את חומרי ההרדמה. "עכשיו אנחנו ממתנים שהוא יתעורר", אמר אחד משמונת אחיו השוהים שם כל העת, יחד עם אשתו, עם בנותיו ועם הוריו.

בן ארי היה אמור לקבל את הפיקוד על סיירת הצנחנים ביום שני האחרון, אלא שהיתקלות חטיבת הצנחנים עם מחבלי חמאס לפני כשבועיים טרפה את הקלפים. "חגי גדל בסיירת הצנחנים, מהיותו חייל ועד שהגיע לתפקידי פיקוד", סיפר אחיו נועם, בעצמו רב-סרן במילואים. "החלום שלו היה לפקד על הסיירת".

מלחמה בדרום - סיקור מיוחד:
ישראל שוקלת סיום חד-צדדי של המבצע ללא הפסקת אש
כתבת זרה: "זה נכון, חמאס יורה רקטות מבתי חולים"
עיתונאים זרים התבקשו לצנזר ידיעות על החייל הנעדר
עשרה חיילים נפצעו מאז הלילה בעוטף עזה וברצועה

פינוי פצועים בעזרת מסוק לבית החולים סורוקה – באר שבע 22 ביולי 2014. רויטרס
פינוי לוחמים שנפצעו ברצועה לבית החולים, השבוע/רויטרס

הכול כבר היה מוכן: הוא סיים את החפיפה עם מפקד הסיירת הנוכחי, ההזמנות לטקס החילופין כבר נשלחו לבני משפחה מפקדים וחברים, והוא אפילו הספיק לקחת את אשתו והילדות לחופשה קצרה באילת אחרי שסיים תפקיד מורכב ביחידת מגלן.

"הוא לקח חופש קצר של כמה ימים במלון באילת בין התפקידים, אלא שאז הוא שמע על המלחמה ומיד החליט שהוא עוזב את המלון ומגיע לסיירת הצנחנים", סיפר אחד האחים. "אני מניח שהוא אמר לעצמו, 'איך אני אפקד על הלוחמים אם אני לא אילחם לצדם?'". בן ארי אכן הגיע לחדר הפיקוד של מפקד הסיירת והיה לצדו בימי הלחימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"גאה בו מאוד"

מרבית בני משפחת בן ארי עוסקים בתפקידים ביטחוניים או בחקלאות. ההורים, כמו רוב הבנים, גרים במושב נוב בדרום רמת הגולן. "אני גאה בו מאוד", אמר אביו יוני, כשהוא פוסע הלוך ושוב בחדר ההמתנה של המחלקה ומאמין שבנו הפצוע יחלים. אחיו נועם מתרוצץ בימים האחרונים על הקו שבין סורוקה לבין שטחי הלחימה בצפון רצועת עזה. הלחימה תפסה אותו באמצע קורס מפקדי גדודים והוא חזר מיד ליחידת המילואים. הוא משרת כמפקד גדוד בחטיבת המילואים של בה"ד 1. אחד מפקודיו, רב-סמל ראשון יאיר אשכנזי, נהרג בלחימה.

"אני מגיע לבית החולים לראות מה מצבו של אחי, אבל יש לי משימה נוספת: לדאוג ללוחמים שלי", אמר נועם, כשעל שכמו רובה M16. "אני עובר בין העמדות שלהם, בודק שהכול בסדר, מטפל במשימות שיש לבצע. אני מכיר את אחי חגי. הוא בחור חזק, הוא לוחם ועכשיו הוא נלחם בלהחלים. אני בטוח שהוא ינצח. אנחנו מחכים שהוא יתעורר. הרופאים לא יודעים להגדיר את היקף הפגיעה. אני מאמין שהוא יתאושש וישתקם והפציעה הזו לא תפגע בתכניות שלו לפקד על הסיירת. גם אם לא בקדנציה הזו, אז לכל היותר בקדנציה הבאה. חגי הוא בחור חזק ואני בטוח בכך". לפני שעזב את החדר וחזר לרצועה הוא ביקש להבהיר: "לא אני הסיפור, אלא אחי שכולנו ממתינים שיפקח את עיניו".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully