וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: אדווין יובילס ורם אליאספור חתמו

שחקן נבחרת פורטו ריקו, ששיחק בעבר בוושינגטון מצטרף לקבוצה של ליאור ליובין, שמביא איתו מחולון את הסנטר הצעיר

שחקן הפועל חולון רם אליאספור. מגד גוזני
אליאספור/מגד גוזני

מכבי אשדוד התחזקה הערב (שישי) משמעותית לקראת העונה הבאה כשצירפה את הגארד-פורוורד האמריקאי ממוצא פורטו ריקני אדווין יובילס ואת הסנטר הצעיר רם אליאספור לשנתיים. הקבוצה של ליאור ליובין, עוזר מאמן נבחרת ישראל, חזרה לליגת העל לאחר שברק נתניה ויתרה על מקומה, והיא עושה מאמצים לבנות קבוצה שלא תאבק בתחתית הליגה.

יובילס (1.98, 27) הוא בוגר אוניברסיטת סיינה משנת 2010 שייצג את פורטו ריקו בשני קמפיינים שונים. בעונת 2010/11 הרשים מאוד במדי דקוטה וויזארדס מליגת הפיתוח וקיבל חוזה לעשרה ימים במדי וושינגטון וויזארדס בה רשם 3.5 נקודות ו-2.5 ריבאונדים בממוצע בארבעה משחקים. את העונה שלאחר מכן פתח בשולה הצרפתית, נפצע וחזר לליגת הפיתוח. העונה שיחק בליגה היפנית במדי קיוטו ורשם 15.5 נקודות ו-3.8 ריבאונדים בממוצע.

אליאספור (2.06, 21) גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל. אחרי שלא קיבל הזדמנות במדים האדומים עזב באמצע עונת 2012/13 להפועל חולון אך סבל מפציעה שסיימה את העונה שלו מוקדם. בעונה שעברה שיחק קצת יותר, זכה ל-8.7 דקות והחזיר עם 2.5 נקודות ו-1.9 ריבאונדים בממוצע.

הסגל של ליאור ליובין כולל עד כה את יובילס ואליאספור לצד זאק רוזן ואור קהל הצעיר שממשיכים באשדוד ויהוא אורלנד שהצטרף מברק נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully