וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטישמים החדשים

בועז ביסמוט

28.7.2014 / 8:25

הפגנה פרו-פלסטינית סרסל, פריז – 20 ביולי 2014. AP
הפגנה פרו פלסטינית בפריז/AP

"שלושת הנערים היהודים נרצחו על ידי יהודי מסיבות כלכליות", טוען פוסט מחליא שהועלה לרשת והפך לוויראלי, המתבסס על כתבת תחקיר בטלוויזיה הגרמנית, שכביכול הוסתרה על ידי שירותי הביטחון הישראליים מהציבור הישראלי. הצעירה הצרפתייה (לא מוסלמית), שהעלתה את הפוסט, מבהירה כי הרוצחים, שאינם פלשתינים, איפשרו לצה"ל לפתוח במערכה בעזה. הכל מותר כשרוצים להכפיש את שמה של ישראל.

פוסט אחר, שהועלה על ידי קבוצה המכנה עצמה "מהפכנים צרפתים צעירים", קורא לפגוע ביהודים. שמות, תמונות וכתובות של 32 יהודים צרפתים צורפו לקריאה. האנטישמיות החדשה באירופה מתחזקת, וגרוע מכך, האנטישמים לא מתביישים. הפרוטוקולים של זקני ציון גירסת 2014 מככבים ברשת. מגן דוד וכיפה הפכו למטרה בדיוק כמו בתי הכנסת. בחזרה לשנות ה?30 של המאה הקודמת.

אין לקנא באנשי ההסברה של ישראל בימים אלו. העובדות אינן חשובות. לא משנה אם חמש פעמים ארגון חמאס הפר הפסקות אש, כולל את זו שלו עצמו. גם העובדה שישראל הסכימה להפסקת האש המצרית עוד לפני תחילת המבצע הקרקעי הוא פרט שולי. הסיפור המזרח?תיכוני כבר כתוב, והפרטים לא משנים.

כל דבר שמאפשר לצבוע את צלב הקרס - כאילו היה מגן דוד - בכחול הפך ללגיטימי. צלב הקרס הציוני?יהודי החדש, המככב בשלטים בהפגנות, מנקה גם את רגשות האשם של האירופאים. וכי כיצד אפשר לבוא אליהם בטענות על אדישותם לסבל היהודי כשישראל גרועה יותר מבחינתם... הכיצד אפשר להעניק ליהודים בארצם הגדרה עצמית? הלו, חמאס ארגון טרור? אמרנו כבר שאסור להפריע להם עם העובדות. מבחינתם, אגב, בדיוק כמו פעם, יהודי הוא כל?יכול. רק בדבר אחד הם באמת צודקים: רק השנאה ליהודי יכולה לאחד היום באירופה קואליציה של מוסלמים, ימין קיצוני ושמאל רדיקלי.

שלטונות אירופה כבר לא יכולים להישאר אדישים לנעשה בימים אלה ברחובות היבשת. ההפגנות בימים אלו הופכות ליותר ויותר אלימות, ובפאריס, למרות האיסור, מגיעים אלפים להפגנות הפרו?פלשתיניות. באותן הפגנות שורפים את דגל ישראל. הקריאות "מוות ליהודים" ו"יהודים למחנות הגזים" הפכו לשכיחות כאילו היינו בליל הבדולח ב?1938. עזה היא יופי של תירוץ להוציא את השד האנטישמי מהבקבוק, גם בברלין.

אילו לפחות היה צדיק אחד בסדום, במהלך אותן הפגנות, שהיה גם נושא שלט נגד אלימות בכלל או נגד שיגור טילים לעבר ישראל, היינו אולי מעט מתנחמים. אבל ערי אירופה במהלך ההפגנות הן גרועות מסדום. מישהו באירופה חשב לקיים הפגנת המונים נגד אסד או ארגון דאעש בעיראק הפועל נגד הנוצרים במוסול? לא צריך להגזים. מה, אסד יהודי?

אילו אירופה היתה עוצרת לרגע, היא היתה מבינה כי אנחנו במערכה עולמית נגד האיסלאם הרדיקלי ונגד הטרור. ישראל במערכה הזו היא לא הבעיה, ישראל היא חלק מהפתרון (אי של שפיות וקידמה במזרח תיכון מטורף). אלא שהאנטישמים החדשים מכירים אמנם בעובדה שאנחנו חיים בסוף עידן, ומתנהלת כעת מלחמת תרבות עולמית קשה, גם אם רוצים לספר לנו כי העולם הפך לכפר גלובלי גדול. אלא שגם במערכה הזו היהודי שוב נמצא בחזית.

ואולם, אסור לשכוח שליהודי יש היום גם עורף - מדינת ישראל - והוא תמיד מוזמן להצטרף. וכאן מגן דוד לעולם יהיה כחול, ולעולם ימשיך להיות חלק מדגלו של העם היהודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully