וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בוושינגטון נכנסים למקלט: "עומדים לצד אחינו"

ארגון "אומנים למען ישראל" הקים מיצג מולטימדיה המדמה את מה שעובר על תושבי דרום הארץ בעת אזעקת "צבע אדום". "אם לא נתמוך בישראל, זה רק עניין של זמן עד שנימחק בעצמנו"

כתבתה של נטשה מוזגוביה, עריכה: ליאור נאור

אזעקות "צבע אדום" ושהייה ממושכת במקלטים אינן חדשות לתושבי עוטף עזה, וגם אזרחים באזורים נוספים בישראל כבר התרגלו למציאות החדשה של השבועיים האחרונים, מאז החל ירי רקטות מאסיבי מרצועת עזה לעבר ישראל. אולם, תושבים ומבקרים בגבעת הקפיטול בוושינגטון הבירה חוו השבוע, ככל הנראה לראשונה בחייהם, כיצד נראה מרחב מוגן.

סקר בארה"ב: 51% תומכים בישראל במבצע "צוק איתן"

ארגון "אומנים למען ישראל" הקים העתק מדויק של המקלטים הפזורים בערים וביישובים ברחבי ישראל, והזמינו עוברי אורח להרגיש בעצמם מה עוברים אזרחי המדינה. קרייג דרשוביץ, ממארגני המיצג, סיפר לוואלה! חדשות: "מדובר במיצג מולטימדיה אומנותי, שבדיוק מפחיד מדמה את חוויית ירי הטילים לעבר דרום הארץ".

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
המזל"ט המתקדם שמאתר את מחבלי חמאס לפני חיסולם
ירידה תלולה בירי: רק 46 רקטות שוגרו עד הערב
מבצע "צוק איתן" | היום ה-17: עדכונים שוטפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפגנת הזדהות עם ישראל בסיאטל, השבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא הורשנו להשתמש באזעקות", הוסיף דרשוביץ, "רצינו לזעזע את האנשים כאן, אבל להשיג אישור לדבר כזה מול בניין הקפיטול זה קשה". מי שנכנס למקלט המדומה, שהוצב בליבה של הבירה האמריקנית, שמע את האזעקה שמושמעת במקרה של ירי רקטות, וקיבל טעימה מהשהייה במקלטים ובמרחבים המוגנים.

קיילה מילנר, תושבת אוהיו שביקרה במיצג, סיפרה: "זה נראה כאילו זה יהיה מאוד אנטי-ישראלי, אבל זה פרו-ישראלי". לדבריה, "ישראל נלחמת את המלחמות שלנו, ואם לא ניתן לה את התמיכה שהיא צריכה, זה רק עניין של זמן לפני שנימחק בעצמנו".

מילנר הוסיפה כי "הרשות הפלסטינית תעשה הכול על מנת להיפטר מ'השטן הקטן', ישראל, ומ'השטן הגדול', אמריקה". בארי ריינר, תושב מרילנד, הוסיף בעברית: "אנחנו פה כדי להמליץ לממשלתנו, ממשלת ארצות הברית, לעמוד לצד אחינו במדינת ישראל, ולעזור לנו להשמיד לגמרי את המנהרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully